Stichi Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei jeg har et lite problem. Jeg har nemlig klart å rote vekk laderen til min Sony Ericsson W300i. Jeg er sikker på at den befinner seg en eller annen plass i huset evt hos venner/fam, og vil derfor ikke gå til inkjøp av ny før jeg har letet overalt. Det jeg da lurer på er om mobilen kan lades via USB. Det kommer nemlig opp et "lade tegn" på batterimåleren, når mobilen er koblet til USB-en. Men det virker for meg at mobilen bruker like mye strøm som den får. Det jeg trenger å vite er om det fuker å lade via USB eller om jeg bare må gå å kjøpe ny lader. PS: det er den USB lednigen som følgte med da den ble kjøpt Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Telefonen lades med USB også. Lenke til kommentar
Stichi Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 tusen takk for raskt svar, du vet ikke hvor lang tid det tar før jeg kan skru den på når mobilen er helt utladet Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Du kan vel skru den på når du vil. Den lader jo selv om den er slått på (men muligens tregere). Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Om jeg ikke husker helt feil så er strømkilden til usb (1.1 i hvertfall, regner med det er det samme for 2.0) 5 volt +/- .25 500mA. Så da kan du regne ut hvor mye treigere det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå