avtrekkeren Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Er ikke helt sikker om om dette er riktig kategori, men det er altså om mine rettigheter i forhold til en foreløpig ikke navngitt webshop som jeg akkurat har kjøpt (og mottatt) ett nytt 8800GTX fra (eller, jeg trodde nå det var nytt). Webshopen er en av de jeg regner som de seriøse aktørene i markedet. Har prøvd å kontakte webshopen via deres kontaktskjema, og vanligvis får jeg svar rimelig fort der. På denne saken har de ikke svart meg ennå - dog det har bare gått ca 24 timer, og derfor vil jeg ikke henge ut noen med navn. Da jeg åpnet esken var forseglingen brutt, det var satt gjennomsiktig teip over, som også var brutt. Det var i tillegg spor av støv på viften. Av de to medfølgende cd'ene var selve driver-cd'en ikke forseglet, dvs papircoveret var åpent. På programvare-cd'n var det en litt merkelig brett i papiret, men tilsynelatende har ikke denne vært åpen. At skjermkortet har vært i bruk før virker for meg svært sannsynlig. Kan det ha vært noen som har levert inn kortet på angreretten? Skal ikke da varen selges som "demo" eller nedsatt pris, eller er det bare Komplett som driver med slikt? For ordens skyld, det er ikke Komplett jeg har kjøpt kortet hos. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Ok, en oppdatering: Webshoppen kontaktet meg per telefon, og beklaget det som hadde skjedd, og at det selvsagt ikke skulle skje. De har egen kategori for slike varer - så det må ha skjedd en glipp, forståelig nok - vi er bare mennesker alle sammen (stort sett i allefall) Anyways, jeg fikk tilbud om å sende kortet tilbake for deretter få tilsendt et nytt kort - noe som egentlig passer meg veldig dårlig siden jeg har lagt ut mine gamle 7800GTX for salg på bruktmarkedet. Den andre muligheten var at jeg kunne få 25% prisreduksjon på varen - noe som utgjør godt over 1000 kr. Jeg sa meg veldig fornøyd med dette tilbudet og takket ja til det. Kjempebra service! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det var meget bra gjort, hvilken wepshop vi snakker om... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Fikk et brukt skjermkort fra Norges "best" kjente webshop for et år siden. Åpnet eske, fettfingre på kjøleren og det var tydelig at det hadde vært montert. Fikk tilbud om å returnere kortet, men ikke noe prisavslag. Siden jeg var uten skjermkort og avhengig av PC`en da kunne jeg bare gjøre en eneste ting - nemlig å betale kr. 4500,- for en vare som skulle være ny men som var brukt. Så du har virkelig fått god service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå