Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skade på bil, pris?

jonas02

Anbefalte innlegg

Sklidde av veien tidligere i dag og kjørte ned et gjerde :-(

Jeg tror det kun ble en bulk i siden av bilen på frontpanelet. ser ut som bare siden fikk en liten smell.

Noen som kan ha en idé om hvor mye det vil koste å bytte denne skjermen??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sklidde av veien tidligere i dag og kjørte ned et gjerde :-(

Jeg tror det kun ble en bulk i siden av bilen på frontpanelet. ser ut som bare siden fikk en liten smell.

Noen som kan ha en idé om hvor mye det vil koste å bytte denne skjermen??

7905322[/snapback]

Glemte å si, det er en Kia modell '95

Lenke til kommentar

hmm.. Hvis du tenker på front fenderen.. Altså hele framskjermen.. Så kan det nokk koste noen lapper og skaffe en ny, men er skadene små er det jo bare og banke ut er det ikke det? dra ned til ett verksted og forhør deg om pris på en ny skjerm og hva de skall ha for og rette ut og lakere over den gamle du allerede har ;D

EDIT: Følg rådet som står over, vi skreiv vist helt samtidlig nesten. Forklar det litt nermere, bilde? Snakk med fagpersonelle på ett verksted er mitt råd til deg.

Endret av Auto-Sigurd
Lenke til kommentar

Det er ikke "bare" å banke ut. Det er iallefall ikke noe man prøver selv, dersom man ikke har peiling eller riktig utstyr.

Nå skriver du ikke hva slags modell det dreier seg om, men sjekk om de har forskjerm til din bil hos Veng. Kanskje blir det billigere å kjøpe ny skjerm (og lakkere) enn å rette ut den gamle (og lakkere)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...