HansiBanzi Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Sår som kan oppstå om man flyr mye? Endret 19. februar 2009 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Har aldri hørt at flyvere og flyvertinner sliter med slike yrkesplager. Jeg tror heller det er et ord Mr. Zilter fant på i et forsøk på å lage et morsomt poeng. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Siden det finnes to nesten identiske tråder som tar for seg Norges lengste ord, og som begge har akkurat de samme ordene, burde kanskje den nyeste av dem stoppes eller begge slås sammen til én? Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg synes fortsatt at de to identiske trådene burde slås sammen. Lenke til kommentar
usa-ca Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 iversugekjempedritsupermyeneidahansugerikke Lenke til kommentar
a-z Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Du har jo klassikeren Overbuljongterningpakkmesterassistent av Øystein Sunde, en mann som for øvrig er genial til å sjonglere med det norske språk. Endret 3. oktober 2009 av a-z Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja, den er såpass klassisk at den forlengst er nevnt i en tidligere post i denne tråden, på forrige side. Lenke til kommentar
a-z Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hehe, ikke alltid man føler for å lese gjennom en hel tråd som man ikke har vært med på fra starten Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg synes det kan være greit å ta en titt før jeg kommer med noe bidrag. Ingen vits i å gjenta noe andre kanskje har sagt et dusin ganger før i samme tråd. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Siden noen andre har dratt fram den andre tråden om akkurat samme tema får jeg vel få liv i denne også. Skjønner ikke hvorfor de ikke er blitt slått sammen. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Skal du fyrst bumpe ein gammal tråd så kan du vel også legge med ein link til den andre tråden? Visst ikkje så hadde det holdt å sende ein forespørrsel om å slå sammen trådane dersom dei er så like. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nå ligger de jo rett under hverandre, så den andre burde ikke være så vanskelig å finne. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Det norske systemet med ordsammensetning gjør at et ord kan bli så langt man ønsker. Der Shakespeare's stykke på engelsk er "A Midsummer Night Dream" er det på norsk "En Midsommernattsdrøm". Do the math. EDIT: Bommet på mellomrom-tasten. Endret 11. november 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
-Skippern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det lengste ordet i norsk (etter det som står i Guiness' rekordbok) skal være bokmålsordet: fylkestrafikksikkerhetsutvalgssekritariatslederfunksjonene, som inneholder i alt 58 bokstaver! Det er faktisk et ord i våres språk som er på 60 bokstaver, det er: Minoritetsladningsbærerdiffusjonskoeffisientmålingsapparatur (60) Men jeg synes virkelig at fylkestrafikksikkerhetsutvalgssekritariatslederfunksjonene høres mer logisk ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå