Gå til innhold

Diverse bilder jeg tok i går ettermiddag


Slurt-is

Anbefalte innlegg

Kjedet meg i går, så jeg tok frem kameraet og gikk ut for å finne motiver. Tok en haug med bilder og plukket ut de jeg syntes ble litt bra og dro opp photoshop og eksperimenterte.

 

Det skal vel egentlig ikke være noe "budskap" i bildene, jeg prøvde heller å skape litt stemning.

 

1. 36706.jpeg

 

2. 36565.jpeg

 

Jeg vet at flere av dere (inkludert meg) prøve å bøye hode førtifem grader med en gang dere ser det, men prøv å se helheten i bildet :)

 

 

Dette bilde tok jeg i en annen sammenheng og eksperimenterte litt med det:

 

3. 36705.jpeg

 

Hva synes folket?

 

edit: Jeg har ikke så alt for god skjerm, slik at når jeg nå ser det nederste bildet på en annen skjerm, så ser det ganske anderledes ut... :(

 

Har nå gjort endringer på første bilde:

 

4. 36809.jpeg

La til en dør og et vindu, slik at det ser ut som om noe bor /bodde der. Nå vet jeg ikke helt hvordan det ser ut hos dere, men på min "gode" skjerm, så ser det forholdsvis greit ut.

 

For dere som vil se hvordan originalen ser ut:

 

5. 36719.jpeg

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjedet meg i går, så jeg tok frem kameraet og gikk ut for å finne motiver. Tok en haug med bilder og plukket ut de jeg syntes ble litt bra og dro opp photoshop og eksperimenterte.

 

Det skal vel egentlig ikke være noe "budskap" i bildene, jeg prøvde heller å skape litt stemning.

 

1. 36706.jpeg

 

2. 36565.jpeg

 

Jeg vet at flere av dere (inkludert meg) prøve å bøye hode førtifem grader med en gang dere ser det, men prøv å se helheten i bildet  :)

 

 

Dette bilde tok jeg i en annen sammenheng og eksperimenterte litt med det:

 

3. 36705.jpeg

 

Hva synes folket?

 

edit: Jeg har ikke så alt for god skjerm, slik at når jeg nå ser det nederste bildet på en annen skjerm, så ser det ganske anderledes ut...  :(

7905290[/snapback]

 

Til det første bilde:

Hvis du hadde satt en klappstol med en kurv full av frukt til venstre for bunkersen, ville du ha fått et bilde som kunne blitt antatt på høstutstilllingen.

Det samme hvis du satt en urgammel mann på klappstolen.

 

Det er tydelig at jeg ser bildet ditt som en bakgrunn som trenger - en forgrunn.

Håper du ikke blir fornærmet over min oppriktige mening.

 

Vennlig hilsen Johannne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...