veitch Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei eg sitter i den så kalla spikarbua, der eg styre med lyd og musikk. saken var den at eg kunne trenge noko musikk som eg spilte av rett etter scooringene? altså snakk om eit ref på ein sang eller noko. hels under 20 sek, pr. melodi dersom dykk veit om eit programm eg kan mixe og klippe i musikk filer hadde det funka fint eller nokon sanger eg kunne brukt? børr vere litt frat i sangen, gjerne norsk Mvh Fredrik Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Audacity er jo et gratisprogram som du kan klippe og mikse musikk med akkurat som du vil. Fåes til og med i norsk språkdrakt. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Tør jeg foreslå denne? Lenke til kommentar
veitch Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Tør jeg foreslå denne? 7905211[/snapback] Hehe tja, er litt seriøst faktisk men eller så hadde det funka så faen Lenke til kommentar
veitch Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Audacity er jo et gratisprogram som du kan klippe og mikse musikk med akkurat som du vil. Fåes til og med i norsk språkdrakt. 7905209[/snapback] mange takk bra programm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå