hernil Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) har drivd litt med frontpage (vil ikke høre frontpage suuuger osv. bryr meg ikke! ) og tenkte å anskaffe office2007 for å få nyeste versjon. (drev med 2000 før) men fant ut at frontpage ikke finnes lenger, istedet er det blitt flere andre programmer (5? ) har det noe med at de forskjellige programmene lager forskjellig kode? f.eks. http, php osv.? lurte altså på: hvorfor, hva som er bedre med det og hvilket som vil være det mest praktisk å bruke for en som er vant til frontpage? takker for svar! Endret 10. februar 2007 av hernil Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg brukte frontpage før. For litt siden gikk jeg over til Dreamweaver. Funker perfekt. Ulempen er at dreamweaver koster penger. Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Frontpage koster også penger..? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 har drivd litt med frontpage (vil ikke høre frontpage suuuger osv. bryr meg ikke! 7904823[/snapback] Bare litt merkelig å ha avatar med Firefox-ikon samtidig, siden FP er et IE-verktøy og ikke støtter webstandarder. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ulitmate Webpage Editor helt gratis, og den støtter alle standarder. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Ulitmate Webpage Editorhelt gratis, og den støtter alle standarder. 7910986[/snapback] da mener du programmere hele greia f.eks. i http i notepad? sånn alla <html> <body> </body> </html> frontpage ble ikke brukt av meg til å programmere sidene/sia, men til å "konstruere" dem ved hjelp av åpne, sett inn etc. er det noen som veit navnet på noen av de nye programmene? sånn at jeg kan google dem eller noe. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg gjør det alltid slik, for da får jeg kontroll på den koden som blir laget. Brukte HoTMetL Pro når jeg begynte med HTML...for leeeenge siden. Nå bruker jeg Visual Studio, pga. IntelliSense Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Notepad2 mulig openoffice har noen greier som funker men html er ganske greit å skrive selv, selv om du ikke kan det. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Macromedia dreamwiever 8 er en klar favoritt, men den er ikke gratis akurat. Frontpage koster også penger men er langt biligere... Det beste er nok å kode sider selv. Men det krever tolmod til 1000 og at du selv er flink til å søke fram det du skal ha... Ellers fins det en del mindre og enkle programmer. Du har også enkel laging av sider med google Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 det som er er at jeg skal bruke oppfølgeren til frontpage. her står det at det er delt i to forskjellige programmer, det som ser mest aktuelt ut er kanskje dette, men igjen er litt usikker. noen som bruker disse programmene, eller som veit mer om dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå