haugenes Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Jeg skal ha en trådløs router i kjelleren, og trenger en som har sterkt signal. Forslag? Og forslag til trådløst akses punkt? Endret 9. februar 2007 av haugenes Lenke til kommentar
Choica Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg slenger meg på denne jeg også... Men jeg trodde Linksys var de som var best på det... men det kan godt være jeg tar feil Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 En rimelig og god router er denne: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=34404 Alternativt kan man vurdere Linksys WRT54GL eller en MIMO/PreN router med flere antenner/sendere. F.eks: Linksys WRT300N, D-link DGL4300. Fordelen med MIMO er at den dekker mye bedre innendørs fordi den ikke har de dødsonene som en vanlig router har. Man kan forøvrig sette opp en WDS-link mellom to Buffalo eller WRT54GL og få en mere stabil link enn med det meste av vanlig utstyr. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Man må bare påpeke at "en MIMO/PreN router med flere antenner/sendere. F.eks: Linksys WRT300N, D-link DGL4300" D-Link DGL-4300 ikke er en MIMO/PreNothing router . Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Du har selvsagt rett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg kan sterkt anbefale Linksys WRT54GL! Fikk den igår, en stund etter at en Netgear kubbet an. Med DD-WRT firmwaren er den helt fantastisk! Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Prøv Buffalo router m/dd-wrt firmware. Vet wlanfactory.com leverer disse med 2 års garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå