Gå til innhold

LOST sesong 3 - TV Norge *ingen spoilere*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi vet jo at Ben hjalp til med å bli kvitt Dharma-floket, av en eller annen grunn. Hva om de er "the bad guys", som Ben så fint beskriver Naomis folk, og at de nå kommer tilbake? At forskingen dems (eller hva de gjorde der) forstyrrer øyas krefter og fører til undergangen?

 

Så... Kanskje alle blir overbevist av Ben før båten kommer, bortsett fra Jack og Kate, som blir sendt hjem av Dharma-folket. Og som vi ser i flashforwardet angrer de på at de dro fra øya. Altså kan det hande Jack og Kate frar i starten av sesong 4, mens resten joiner force med "The Others" mot Dharma-folket?

 

Det er iallefall noe jeg begynt å spekulere på, men problemet er: Hvem er død (Jacks begravelses-lapp), og om de som enda er på stranda stakk eller ikke.

Lenke til kommentar
Det som er sprøtt er at Jack sier at "fattern sitter oppe og er mer full en meg" når han døde før Jack havnet på øya??

 

Har de klart å hente han tilbake??

 

Jeg lurer mer og mer på om det er tidsreiser her..

8909489[/snapback]

I første sesong (eller andre?) fant jo Jack kisten til faren hans, uten liket hans i den. Mulig han, på en eller annen måte, ikke var død likevel.
Lenke til kommentar

Greit nok at Charlie døde, men bunkeren han var i burde da være luft- og vanntett? Og det betyr at når det strømmer inn vann til over det runde vinduet vil det stoppe opp fordi luften ikke har noe sted og gå. Litt av samme prinsippet som å holde et glass opp ned under vann. (Eller var det et slags ventilasjonssystem der? Men da ville bunkeren bli oversømt?)

Lenke til kommentar

En ting jeg har lurt litt på, I sesong 1 eller 2 da de lette etter Walt..Så måtte Eki og en annen gjømme seg, da gjikk det mange barføtte folk forbi som ikke etterlatte seg noen spor, jeg trodde det var kanibaler eller noe monsterlignendes greier :p , ;men det var The Others? og Hvem hvisker i skogen, sett alle episodene untatt første, men jeg vet ikke hvem som hvisker :eek:

Endret av Wart1n
Lenke til kommentar

Det var the others som Jin og Eko så ja, da hadde de nok på seg jungeldraktene sine. :p

Hvem som hvisker i skogen har vi ikke fått noe svar på enda, men dette har vel ofte hendt i forbindelse med røykskyen. Og dette er gjettet til å igjen kanskje ha noe med den mystiske og usynlige Jacob å gjøre, så spørs om det er en sammenheng der.

Lenke til kommentar
En ting jeg har lurt litt på, I sesong 1 eller 2 da de lette etter Walt..Så måtte Eki og en annen gjømme seg, da gjikk det mange barføtte folk forbi som ikke etterlatte seg noen spor, jeg trodde det var kanibaler eller noe monsterlignendes greier :p , ;men det var The Others? og Hvem hvisker i skogen, sett alle episodene untatt første, men jeg vet ikke hvem som hvisker :eek:

8914705[/snapback]

Den personen som gikk bakerst, var ikke det en unge som bar på en på bamse eller noe sant? Eller er det bare jeg som tuller? Vi har jo ikke sett noen unger blant De andre.

Lenke til kommentar

Ja det stemmer det. Lurer på hvor ungene er nå. Argh, det er så mye vi ikke vet :( Isbjørnen for eksempel. Hvorfor er det isbjørner på øya tro. Og hvor kommer De andre fra? Da vi fikk se scener fra da Dharma-folket ennå levde, så var De andre allerede der, og det i en full krig og allting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...