Gå til innhold

LOST sesong 3 - TV Norge *ingen spoilere*


Anbefalte innlegg

Å herregud så yævlig spennende..... Lost eier alle Tv serier hardt! Men skjønte ikke dette helt:P Hvorfor må de dra tilbake? WTF

8908876[/snapback]

 

Sannsynligvis fordi når Jack endelig har kommet seg hjem igjen, så skjønner han at Ben hadde rett hele tida, at han ikke hadde noe liv å dra tilbake til, og at han hadde det bedre på øya.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra slutt. Men måtte nesten le når Charlie døde, så dumt det var. Etter at vannet hadde sluttet å flomme inne kunne han ENKELT svømt ut av luken vannet hadde kommet inn.

 

Cutthroat Bill: Har DU sett slutten av tredje sesong? Der så man jo en "flashforward" hvor Jack møtte Kate, tilbake i sivilisasjonen. Det er nok altså en god tid etter at de kom seg fra øya.

Lenke til kommentar
Sannsynligvis fordi når Jack endelig har kommet seg hjem igjen, så skjønner han at Ben hadde rett hele tida, at han ikke hadde noe liv å dra tilbake til, og at han hadde det bedre på øya.

8908891[/snapback]

Vi som har hatt tid til å tenke over saken, se episoden på nytt osv. skjønner sånt :tease:

 

 

Men TV Norge-dama sa at vi måtte vente til nyåret (2008) før nye episoder... Vil ikke det si tidlig januar? Og det er jo da de blir vist i USA.

 

 

Bra slutt. Men måtte nesten le når Charlie døde, så dumt det var. Etter at vannet hadde sluttet å flomme inne kunne han ENKELT svømt ut av luken vannet hadde kommet inn.

8908910[/snapback]

Tror ikke det nei. Om man ser på størrelsen når Mikhail er utenfor ser man at det vinduet ikke er så stort.

 

 

Det man kan tenke over er hvorfor han lukket døren fra den siden, og ikke løp ut... Eller hvorfor begge to ikke bare hoppet i vannet og svømte til overflaten. Det hadde de fint rukket.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Jensemann4: Om du så den siste episoden av tredje sesong nå nettopp, så ser du ikke at de kommer seg av øyen. Så ikke kom med slike spørsmål når vi ikke skal poste spoilere her.

8908785[/snapback]

 

Det var ingen spoiler jeg kom med. I serien står de og snakker om at det må tilbake til øyen og alt tilsier at de er "hjemme". Jeg så den nylig i kveld så jeg aner ikke mer enn dere.

 

Og forresten, Charlie hadde vel tid til å gå ut av rommet, og så stenge luken?

Endret av Jensemann4
Lenke til kommentar

Charlie måtte dø, og vinduet vannet kom inn i var ikke stort nok til å svømme ut av.

 

Jack og Kate så tilbake. De ble reddet, men angret på det, som episoden handlet om.

 

Jack bar en lapp med en dødsannonse, og den døde vet vi ikke hvem er. Sannsynligvis en av de andre som ble reddet eller noe, som døde. Hmm..

Endret av Bamsemumsen
Lenke til kommentar
Jensemann4: Om du så den siste episoden av tredje sesong nå nettopp, så ser du ikke at de kommer seg av øyen. Så ikke kom med slike spørsmål når vi ikke skal poste spoilere her.

8908785[/snapback]

Hallo? Hvis du har sett den så så du at Jack og Kate snakket sammen. Der sa Jack at de måtte dra tilbake... ;)

8908831[/snapback]

Jeg er meget klar over dette, men alt blir bare spekulasjoner til man faktisk har sett den/de neste episoden(e). Bare fordi vi fikk inntrykk av at de blir reddet i begynnelsen av neste sesong, så betyr det ikke at de seiler av gårde med disse folkene i denne båten. De kan jo hende det er noe i det Ben sa, og at de blir tvunget til å flykte på en annen måte.

 

Jensemann4: Jeg sier ikke at du kom med spoiler, men det hadde vært spoiler i ett eventuelt svar på ditt spørsmål.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Jack måtte dø, og vinduet vannet kom inn i var ikke stort nok til å svømme ut av.

 

Jack og Kate så tilbake. De ble reddet, men angret på det, som episoden handlet om.

 

Jack bar en lapp med en dødsannonse, og den døde vet vi ikke hvem er. Sannsynligvis en av de andre som ble reddet eller noe, som døde. Hmm..

8908938[/snapback]

Så faktisk ganske nøye på det, og er helt sikker på at han kunne skvist seg ut der. Og sier du at Jack og Kate allerede har vært på øya, eller misforsto jeg deg?
Lenke til kommentar
Det er ikke noe vits i å spekulere på dette, Jack og Kate kommer seg hvertfall tilbake og tenker tilbake på tida på øya, og at de faktisk gjorde en feil ved å dra derfra.

8908957[/snapback]

Jeg tror dette er feil måte å tenke på. Det betyr egentlig at man ikke kan regne noen hendelser rundt Jack som spennende. For han vil overleve, vi så det jo i flashforwardet.

Tror forfatterne tenker at dette er en alternativ framtid.

Lenke til kommentar
Jensemann4: Om du så den siste episoden av tredje sesong nå nettopp, så ser du ikke at de kommer seg av øyen. Så ikke kom med slike spørsmål når vi ikke skal poste spoilere her.

8908785[/snapback]

Hallo? Hvis du har sett den så så du at Jack og Kate snakket sammen. Der sa Jack at de måtte dra tilbake... ;)

8908831[/snapback]

Jeg er meget klar over dette, men alt blir bare spekulasjoner til man faktisk har sett den/de neste episoden(e). Bare fordi vi fikk inntrykk av at de blir reddet i begynnelsen av neste sesong, så betyr det ikke at de seiler av gårde med disse folkene i denne båten. De kan jo hende det er noe i det Ben sa, og at de blir tvunget til å flykte på en annen måte.

8908950[/snapback]

Ja, det er vel innlysende? Vi fikk jo vite at Naomi ikke fortalte sannheten, Penelope sa jo til Charlie at hun ikke hadde sendt noen båt. Selvfølgelig drar de ikke med denne båten. De har fortsatt 2-3 sesonger på seg å bli reddet. :) Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Jack måtte dø, og vinduet vannet kom inn i var ikke stort nok til å svømme ut av.

 

Jack og Kate så tilbake. De ble reddet, men angret på det, som episoden handlet om.

 

Jack bar en lapp med en dødsannonse, og den døde vet vi ikke hvem er. Sannsynligvis en av de andre som ble reddet eller noe, som døde. Hmm..

8908938[/snapback]

 

 

du mener vell charlie?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...