Grievdus Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lurer på om paulo å hu dama daua eller om dem kommer seg opp . Lenke til kommentar
Namek Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Haha de ble begravd levende.. Kjipt. Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Au da, ganske morbid på slutten der. Ekkel scene, særlig når du hørte det svake skriket på slutten Jeg tror de døde. De må jo egentlig bråvåkne akkurat nå (tidssone: lost) for at de ikke skal kveles. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 OK, paralysert og begravd levende... Kan tenke meg triveligere måter å dø på. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Satt å venta på at en hånd skulle dukke opp.. Men den kom aldri Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hørte ikke noe skrik jeg... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hørte ikke noe skrik jeg... Ikke jeg heller... men må si at hvis ikke det som skjedde i denne episoden blir viktig senere i sesongen/serien vil jeg si det var en heller laber episode! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hørte ikke noe skrik jeg... Ikke jeg heller... men må si at hvis ikke det som skjedde i denne episoden blir viktig senere i sesongen/serien vil jeg si det var en heller laber episode! 8473894[/snapback] Det er sånne episoder som kalles fillere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det er sånne episoder som kalles fillere. I know. But still... Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 tror nok den kommer til å bli en smule viktig. Det var jo en måteå introdusere dem på og få det inn i handlingen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 tror nok den kommer til å bli en smule viktig. Det var jo en måteå introdusere dem på og få det inn i handlingen Introdusert 2 døde personer? Hvor mye mer kan de gjøre? Men etter alt det vi har sett skje på denne øya kan de jo ha blit til Sandman etter og ha blitt begravd i sand levende Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 tror nok den kommer til å bli en smule viktig. Det var jo en måteå introdusere dem på og få det inn i handlingen Introdusert 2 døde personer? Hvor mye mer kan de gjøre? Men etter alt det vi har sett skje på denne øya kan de jo ha blit til Sandman etter og ha blitt begravd i sand levende 8485093[/snapback] Døde personer? hvem har sgt at de dør?, kan jo ikke vite det sikkert vet du Lenke til kommentar
Namek Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Døde personer? hvem har sgt at de dør?, kan jo ikke vite det sikkert vet du 8500802[/snapback] Var ikkeno om at de folka var levende idag. Og det er ikke så lett å komme seg opp når du har 1m med sand over deg... Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Uff... synes at den svarte skyen som holder på der er litt teit... Blir bare mer useriøst synes jeg... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ingen andre som så at Kiele Sanchez og Rodrigo Santoro var ikke i navnene i introen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Uff... synes at den svarte skyen som holder på der er litt teit... Blir bare mer useriøst synes jeg... Synes den blir mer og mer spennende jeg! Ingen andre som så at Kiele Sanchez og Rodrigo Santoro var ikke i navnene i introen? Kanskje de er spuuky eller noe? Gleder meg hvertfall til og se videre nå... virker ikke akkurat som at de andre er "thrilled" for at hu fra "the others" ble med tilbake... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Dagens episode var bare et stort gjesp for min del. Jeg er skuffet :\ Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Slettet, lagt i feil tråd. Endret 3. mai 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Neih..det skjer ikke nok...det virket som et stor stampende tog som står å spinner på togskinnene og ikke får grep på de såpeglatte skinnene.. Lenke til kommentar
Layn Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Noen utenom meg som begynte å lure litt etter gårsdagens episode eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå