Gå til innhold

LOST sesong 3 - TV Norge *ingen spoilere*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Nå er jeg litt sint/irritert på tvnorge... Før episoden på onsdag maste de om at 3 STORE spørsmål skulle bli besvart, og jeg følte at vi kun fikk svar på ett. Vi fikk vite hva som har skjedd med de som ble kidnappet.

8166835[/snapback]

Fikk jo forsåvidt svar på tattoveringene til Jack også uten at det har vært blant de STORE mysteriene :whistle:

Lenke til kommentar

Vi fikk også svar på hvorfor Ben ikke ble operert før - og at Ethan var en lege/kirurg - men det har ikke vært et spørsmål før jeg så det...

 

På slutten av episoden fikk vi se Jack og Juliet på en båt som lignet på den Walt og faren dro med, var de på veg til hovedøya eller til "friheten"?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hadde vært morsomt om vi fikk se hva som skjer/skjedde med Michael og Walt synes jeg. Hvis de kommer seg tilbake til sivilisasjonen tyder det jo på at det skal gå ann å finne fram til øya for andre også.

7963696[/snapback]

 

(Spoileren har ikke noe med USA-sendingene å gjøre.)

 

Det er jo en kjent sak at Michael og Walt ikke vil ha sentrale roller denne sesongen. Det er faktisk ikke sikkert de skal være med i det hele tatt. Dette har også fått mange til å bekymre seg for at de er skrevet ut av serien og at vi aldri får vite hva som skjedde videre med dem. Men produsentene av Lost har visstnok sagt at historien til Michael og Walt ikke er avsluttet. Det kan altså fortsatt være et håp om å få se dem igjen. Jeg syns det ville vært teit å bare la dem forsvinne fra serien sånn, etter alt som ble bygd opp rundt Walt om at han hadde spesielle evner osv.

 

 

Men en ting jeg syns er dumt, er at ingen har spurt etter dem heller. Når Hurley kom tilbake til strand-gjengen (Locke & Co) så fortalte han dem jo om at Jack, Kate & Sawyer var tatt til fange av the others. Men jeg kan ikke huske at han fortalte dem om hva som skjedde med Michael og Walt. Og ingen av de andre har spurt om det heller. :hmm:

7964547[/snapback]

 

Synes nå inderlig at jeg husker at han fortalte at dem andre ga dem en båt og de fikk beskjed om å aldri komme tilbake, ganske sikker på at hurley sa det til dem altså..

Endret av Stian_Pa
Lenke til kommentar
kom netopp på at lost er i kveld :D

blir litt spennende å se hva som skjer med han fyren med øyelokket som dem fant sist gang  :p

8309721[/snapback]

Ja, kommer det egentlig noe Lost i kveld? Ser ut som det sendes en film istedet. =/

 

Redigert: Ser på tvnorge.no at episode 12 ikke kommer før neste onsdag.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Nå har dere sikkert funnet ut at det ikke var lost på onsdag på tvnorge siden det er påskeferie, men derimot neste onsdag :thumbup:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
En venn av meg fortalte meg før forrige epsiode at de snart kom til å finne den byen "the others" bor i og at det ligger på den øya dems og ut ifra den episoden som var sist så ser det som om det kommer til å skje neste onsdag. Beklager og røpe det, men det var jo ganske åpenlyst etter sist gang..... :innocent:
Lenke til kommentar

Du kunne ikke ta deg bryet med å putte det der i en spoilertag? :roll: "beklager å røpe det", ja det tenker jeg du gjør.

Hjelper ikke om det er aldri så åpenlyst, reglene er klare om at ting som ikke er sent på tvnorge, ikke skal postes uten spoilertags i denne tråden.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Vennen min sa aldri når det kom til å skje og kan jo være at han tulla med meg, men uansett hvis man har sett noen episoder er det ikke akkurat vanskelig å fostå at de må finne det stedet som ingen vet hvor er, en eller annen gang. Jeg bare sier at jeg tror det kommer til å skje neste episode og det er egentlig mest basert på hva som har skjedd tidligere.. :tease:

Endret av kallekul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...