silverhalide Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Fant denne herlige annonsen på Finn.no Annonsen på Finn.no Mr Thomas Sperre Olsen opererer med 9 kontantkort mobilnumre. Det er også samme person som svindlet personer med falske U2 biletter for hundretusenvis av kroner i 2005: Dagbladet Synd at slike personer fremdeles klarer å operere fritt.. Endret 9. februar 2007 av Svein Gunnar Kjøde Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Finn.no er advart om denne annonsen. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Pga slike personer på nett, så er det ofte lurt å bruke betalingsgarantien til Payex. Da vil ikke beløpet bli overført dersom han er en svindler. Lenke til kommentar
kleobina Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Han opererer enda på Finn.no så vær obs på denne epost adr: [email protected] leo Lenke til kommentar
olemm Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Populær type denne.. http://www.sak.oslo.kommune.no/dok/Bys%5C2...WBE-1-209-0.htm Synd, mitt inntrykk er at de fleste som handler brukt på nett er ærlige og redelige typer.. Lenke til kommentar
trso Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 det er flere som svindler på finn.no jeg ble lurt i forrige uke av en som heter Ståle (kan dessverre ikke skrive etternavnet da det ikke er lov.. opererer også under mange forskjellige navn med fiktive adresser. han har lurt folk med digitale kamera i flere år sier politiet, og har tidligere dom på seg, men får tydeligvis fortsatt drive på. over 100 anmeldelser mot seg! pass på folkens! Lenke til kommentar
trondage Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg ble selv lurt for en god del år siden, beløpet var ikke større enn 3000... I dag har jeg så langt fått utbetalt 300 fra statens innkrevningsbyrå... Så de pengene kan jeg like godt glemme. Men det herlige er likevel tanken på at staten går inn å trekker fra fyrens sosialtrygd! :-) Med andre ord du får nok aldri pengene tilbake, men det lønner seg likevel å gå til politiet med slike saker.. For en dag kommer det en rettsak mot vedkommende. Slik som i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
diss Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ble selv svindlet for 1500 kr. Jeg anmeldte vedkommende til politiet, leverte all korrespondanse og informasjon til politiet ifm. anmeldelsen. 3 mnd. senere fikk jeg 1500kr på konto fra vedkommende. Han følte vel presset.. Ifølge politiet var han en kjenning med flere tilsvarende anmeldelser på seg. Lenke til kommentar
trso Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ble selv svindlet for 1500 kr. Jeg anmeldte vedkommende til politiet, leverte all korrespondanse og informasjon til politiet ifm. anmeldelsen. 3 mnd. senere fikk jeg 1500kr på konto fra vedkommende. Han følte vel presset.. Ifølge politiet var han en kjenning med flere tilsvarende anmeldelser på seg. 8083456[/snapback] jeg ble svindlet for 1600 kr, men denne personen har så mange anmeldelser på seg og har blitt dømt før, så det er vel ikke noe håp for at jeg skal få mine penger.. håper bare han ikke greier å lure flere personer sånne har vi ikke mye bruk for. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Det er svært sørgelig at det finnes sånne folk. Jeg har forøvrig bare hatt gode handler, og ikke har jeg svindlet noen selv heller! Edit: Takk for advarslen Endret 8. mars 2007 av steffenz Lenke til kommentar
morten33 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Fant denne herlige annonsen på Finn.no Annonsen på Finn.no Mr Thomas Sperre Olsen opererer med 9 kontantkort mobilnumre. Det er også samme person som svindlet personer med falske U2 biletter for hundretusenvis av kroner i 2005: Dagbladet Synd at slike personer fremdeles klarer å operere fritt.. 7904674[/snapback] Jeg har selv vært i kontakt med thomas sperre olsen ,han drev på slutten av 1990 tallet med utleie av leiligheter/rom i oslo,ved siden av det drev han et vaskefirma,kjørte rundt i bmw i 700 serien. jeg leide en leil av thomas sperre olsen med 3 mnd ers depositium i oslo(i en brakkerigg med sluttaddresse 71c,som ikke var regulert til boligformål,men til kontorvirksomhet) da jeg sa opp leil nektet han og utbetale depositumet,jeg prøvde og saksøke han,men han hadde skrevet alt over på kona,så der var det ikke mye og hente. han sin siste kjente addresse er:Gunnar Schjelderups vei 33, 0485 Oslo med tlf nr:45850289 Så til alle dere der ute..Hold Dere Unna Thomas Sperre Olsen..Han Svindler Dere. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Unødvendig bumping av en gammel tråd, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg