bebbetufs Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hei. Ble lei av IE6 og installerte Operea i dag. Så langt er jeg veldig fornøyd. Det som er litt irriterende er at jeg ikke får bruke sideknappene på musen til å gå frem og tilbake. Jeg har blitt så vant til dette at det plager meg litt. Er det noe jeg kan gjøre for å få dem til å funke igjen? Takk Bernhard Lenke til kommentar
pekle Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Opera 6 eller 7 beta? Den type ting er litt buggy i Opera7b enda. Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Opera 6.05 er den jeg har. Liker ikke så godt beta'er. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 20:17, skrev bebbetufs:Opera 6.05 er den jeg har. Liker ikke så godt beta'er. Hmm, det er jo rart, de knappene har alltid funka hos meg, sikker på at du ikke har gjort noen innstillinger som gjør at de ikke funker? AtW Lenke til kommentar
pekle Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Vel, det nærmaste eg kom var dette: "I assume you have enabled "Back and Forward" history (File->Preferences->Network->History and Cache)", men det gjeld Opera for Linux. Back and forward history er enabla som default i 6.05 så vidt eg veit. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hvis du holder høyre museknapp nede og drar til høyre eller venstre mens du slipper knappen, går du fram og tilbake. Utrolig mye enklere enn å bruke de andre tastene på musa! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Flop|s skrev (2002-12-03 20:52):Hvis du holder høyre museknapp nede og drar til høyre eller venstre mens du slipper knappen, går du fram og tilbake. Utrolig mye enklere enn å bruke de andre tastene på musa! Jeg liker bedre å bruke høyre å venstre tastene. høyre+venstre = tilbake venstre+høyre = fram Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jaja, det funker det og. Men hvis du bruker museknappene kan du også lukke vinduer, minimere og lage nye vinduer med å dra musa skrått net til venstre osv... Surfinga går myyyye lettere da :smile: Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Takk for svar. Jeg har ikke gjort noe som helst med instillingene til musen. den funket helt fint i IE6. Jeg aner ikke hvorfor de ikke funker i Opera. Ja, jeg vet at jeg kan bruke musen på den måten dere beskriver, men spørsmålet var om jeg kan få knappene til å virke. Det er det jeg er vant til og det er det jeg liker best :smile: Er det noen av dere som bruker Opera 6.05 som bruker disse knappene? Håper noen kan svare på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå