Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Opera+intellimouse 3.0. kan man bruke sideknappene?

Anbefalte innlegg

Hei. Ble lei av IE6 og installerte Operea i dag. Så langt er jeg veldig fornøyd. Det som er litt irriterende er at jeg ikke får bruke sideknappene på musen til å gå frem og tilbake. Jeg har blitt så vant til dette at det plager meg litt. Er det noe jeg kan gjøre for å få dem til å funke igjen?

Takk

Bernhard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det nærmaste eg kom var dette:

"I assume you have enabled "Back and Forward" history

(File->Preferences->Network->History and Cache)", men det gjeld Opera for Linux. Back and forward history er enabla som default i 6.05 så vidt eg veit.

Lenke til kommentar

Quote:

Flop|s skrev (2002-12-03 20:52):

Hvis du holder høyre museknapp nede og drar til høyre eller venstre mens du slipper knappen, går du fram og tilbake. Utrolig mye enklere enn å bruke de andre tastene på musa!

Jeg liker bedre å bruke høyre å venstre tastene. høyre+venstre = tilbake

venstre+høyre = fram

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Jeg har ikke gjort noe som helst med instillingene til musen. den funket helt fint i IE6. Jeg aner ikke hvorfor de ikke funker i Opera. Ja, jeg vet at jeg kan bruke musen på den måten dere beskriver, men spørsmålet var om jeg kan få knappene til å virke. Det er det jeg er vant til og det er det jeg liker best :smile: Er det noen av dere som bruker Opera 6.05 som bruker disse knappene?

Håper noen kan svare på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...