Vellevalle Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei, har tenkt å bytte ut Modem,Ruter og ipadapter med en boks som har alt i ett slik som denne SMC Barricade Wireless . Er det noen som har noen erfaringer med å integrere alt i en boks? Det er ikke mange slike bokser ute på markedet. Har telenor adsl og iplink iptelefon. Det går ann å administrere denne boksen slik som en vanlig ruter med tanke på konfigurasjon, portforward etc? Alle innspill, erfaringer, forslag til alt-i-en-boks mottaes med takk Lenke til kommentar
Tysker Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg har en Fritz!Box Fon WLAN 7050. Etter min erfaring kan det være slik at modem-delen er "flaskehalsen". Hvis denne er for svagt ender man i verste fall opp med et ekstra modem foran alt-i-ett-boksen. Hilsen, Bodo Lenke til kommentar
Vellevalle Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Så adsl-hastigheten bli mindre i en slik boks enn et standard modem, er det det du mener? Endret 10. februar 2007 av Vellevalle Lenke til kommentar
Tysker Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Nei, ikke nødvendigvis selve hastigheten. Men stabilitet til synkronisasjonen f.eks. Modem-delen i min modell av Fritz!Box'n har rykte at den ikke klarer mye støy på ledningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå