Superslim Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 trenger litt hjelp til valg av router å switch. har i dag en netgear WGT624 v3 router og en St lab 10/100mbit 8p switch. har tenk på en 8p Gbit switch, men router er jeg ganske grønn på. pris er ikke så viktig. betaler heller litt for noe som funker bra en noe som tar kvelden etter en liten stund. sliter i dag med ustabilt nett, det hender jeg detter ut av nettet, etter litt feilsøking får jeg beskjed om at jeg ikke har noe DNS. hadde vært supert med noen gode forslag, begynner å bli lei av å ikke få brukt nettet. på forhånd takk Lenke til kommentar
Superslim Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 BUMP. noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Personlig så har jeg forelsket meg i Linksys routere med DD-WRT software. Hvis jeg skulle kjøpt meg en ny router i dag, så vil jeg si at jeg hadde kjøpt den samme som jeg har (Linksys WRT54GL) NB! Modelbetegnelsen er meget viktig, det _MÅ_ være en GL ikke en G Det er også viktig å få med seg at med original firmware, så synes jeg den er heller dårlig. Men, når jeg har lagt inn dd-wrt firmwaren, så går routeren fra å være ok, til å bli genial. Ps : Hvis det er noen som vil anbefale deg en D-Link DI-634M så kan du få kjøpe en brukt en billig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå