RamGuy Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg dual-kjører XP og Vista.. Og i XP har jeg en nettverks nøkkel, som jeg ikke lengre kan.. Og dermed ikke kan skrive inn i Vista og koble meg opp.. Er det noen måte jeg kan hente koden ut av XP registeret eller noe ? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nettverksnøkkel? Hva skal du koble opp mot? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Trådløs krypterings nøkkel ? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Trådløs krypterings nøkkel ? 7904128[/snapback] Jepp.. 8siffret kode.. Er lagret i XP-en, skulle hest klart å fått den ut på en måte, overført den til Vista som jeg har på samme disken.. Hvis dere skjønner hva jeg mener.. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har du den lagret på en profil i xp.? hva med å rename den til noe unikt og så søke i registeret.? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Har du den lagret på en profil i xp.? hva med å rename den til noe unikt og så søke i registeret.? 7904355[/snapback] Hva mener du med profil ? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Enkleste er å koble til routeren med kabel og hente nøkkelen der. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 http://www.nirsoft.net/utils/wireless_key.html Easy peasy.. Dersom du får bare HEX keyen, kan du bruke denne til å logge deg på. Fungerer både for WEP og WAP Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 http://www.nirsoft.net/utils/wireless_key.html Easy peasy.. Dersom du får bare HEX keyen, kan du bruke denne til å logge deg på. Fungerer både for WEP og WAP 7905669[/snapback] Supert program, dog så har jeg et litt merkelig problem.. På min stasjonære PC, finner den nøkkelen til nettverket vi har hjemme, på den bærbare finner den ingen ting, ikke nøkkelen til vårt eget nettverk eller noe.. Uansett om jeg kjører programmet i Vista eller XP.. Så finner den ikke en eneste nøkkel.. Av en eller annen merkelig grunn vil den ikke virke på min bærbare, finnes det noen andre sånne type programmer jeg kan prøve ut ? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Noen som vet om et program ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå