Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Julegavehjelp

Anbefalte innlegg

Har en venn som akkurat har fått øynenen opp for HTML. Jeg skulle gjerne gitt han en god HTML-bok som koster rundt 200,-

Finnes den? og hvor? (helst nettbutikk)

Kan gjerne være lik denne "for dummies" serien. Men, de koster det dobbelte av hva jeg vil gi.

Ser frem til forslag!

Kristian Finn

[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm

Nå er vel bumping sånn halvveis kjipt da, men likevel.

Dummies serien er jo genialt. Om du har råd og er litt seriøs med dette, så invester i en sånn. Eventuelt kan du jo stikke på et bibliotek å låne den.

Ta deg en kikk på nettet! Finnes masse HTML-tutorials. Søk på google! Sånn jeg lærte meg Basic i min tid...

bfisk

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-03 22:23, skrev hrichard:

Hmm

Nå er vel bumping sånn halvveis kjipt da, men likevel.

Dummies serien er jo genialt. Om du har råd og er litt seriøs med dette, så invester i en sånn. Eventuelt kan du jo stikke på et bibliotek å låne den.

Ta deg en kikk på nettet! Finnes masse HTML-tutorials. Søk på google! Sånn jeg lærte meg Basic i min tid...

bfisk

Får nå lese tråden litt bedre neste gang.. Det skal være en gave, han kan ikke låne den på bibloteket :smile:

Lenke til kommentar

Nå har det seg at jeg selv kjøpte den dummies boka for 100 kroner for en stund siden. Bokhandelen hadde hatt brann og dem solgte alt til en fjerdedel av prisen grunnet røykskader...kunne ikke se så mye som ett lite sotmerke på den jeg! :grin:

Dette hjelper jo ikke deg så mye da....Men det jeg foreslår er at du stikker innom noen bokhandlere og ser om dem ar noe som dem selger billig. Sikkert ikke det nyeste og hotteste, men hvis han nettopp har begynt så er det mulig det holder...

Ellers så blir det billighefter til 48 kroner :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...