Fotofashion Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) 50mm manuell linse, f2. 1/90 iso 400. 2 lyskilder (stålampe og skriveobordslampe), ikke blits. edit: fjernet røykebildet Endret 10. februar 2007 av DeViSoR Lenke til kommentar
perottol Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Ser veldig bra ut dette, kanskje litt hardt lys fra front. Litt for lite bløte skygger ser ut til å ha fjernet masse konturer. Veldig fine hudtoner (bortsett fra bilde 2 som er litt for hardt), men det ser ut som om du mangler dette rette blinkskuddet, men dette kommer nok når du får nok tid og nok bilder. Se gjennom videoene om portrett-retusjering her: http://www.photoshopmama.net/psm_ezine/free_tips.html Hu dama her er vel en av de fremste på området, og videoene er svært lærerike. Prøv også med et baklys til å lage litt glorie i håret neste gang, håret forsvinner litt i bakgrunnen. Edit: 20 min i photoshop: Endret 9. februar 2007 av perottol Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 takker for tipset.. skal sjekke det når jeg kommer heim Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 De videoene er knallbra, mange fine tips for retusjering der. De har også gått som en farsott på dpreview-forumet de siste ukene. Jeg er enig i belysningen, det blir for hardt. Lyset må mykes opp mye mer for at det skal funke, for hardt lys er sjelden bra til portretter. Som kantlys eller "rim" kan det funke, men ikke så mye mer. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 ok, litt ps jobb på det første bildet. nytt bilde fra samme kvelden. kommentarer? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 ingen kommentar til de nye bildene? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kjøpte du denne pudder- action- pakka til hun photoshopmama dama? Eller får man til dette fint selv? Er jo dag og natt forskjell på det første bildet og det du har jobbet litt med i ps synes jeg.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Kjøpte du denne pudder- action- pakka til hun photoshopmama dama? Eller får man til dette fint selv? Er jo dag og natt forskjell på det første bildet og det du har jobbet litt med i ps synes jeg.. 7933840[/snapback] den var for bra å gå glipp av du kosta jo ingen ting egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå