Sveinung210708 Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 In-win s506 Hei! Jeg kjøpte et In-win s506 nettopp fordi det skulle være støysvakt, da dette er ganske viktig for meg. Når jeg nå har fått satt opp PC-en bråker den verre enn noe annet jeg har opplevd. Det er en kabinettvifte i tillegg til strømforsyningsviften. Jeg lurer på om det er denne som lager mesteparten av lyden. Er det mulig å deaktivere denne for å få et mer levelig arbeidsmiljø, eller vil det føre til så drastiske klimaforandringer at alt smelter der inne? Andre forslag? Jeg er rimelig desperat her... Sveinung Lenke til kommentar
tness Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Hei, jeg har et In-Win Midi tower A500, og mitt støyer også en del... Så hvis In-Win ikke skal bråke så veldig, så stemmer ikke det med mitt Tower.. Trenger kabinett vifter NÅ!!! T... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Sett på en noisekiller på psu vifte. og en variabel motstand på kabinett viftene. så blir livet behagelig stille. Da kan du stille hastigheten til kabinettvifta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå