joakimhu Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 "Smokin' Aces" serverer feelgood action fra ende til annen, og har blitt hevet til atten års aldersgrense på grunn av mye vold; akkurat passe mye vold. Les mer Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg innbiller meg at denne ligger litt i leia til Lock Stock og Snatch, kan det stemme? Eller er den nærmere Pulp Fiction? (Utfra beskrivelsen virker den nærmere snatch) Tror jeg skal se den uansett. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Skal sees på søndag : ] Attenårsgrense stopper heldigvis ikke meg. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Så denne filmen som min åpningsfilm på TIFF og syns den var verdt en titt, men jeg syns ikke den fortjener mer en 5-6/10. Filmen hadde visse oppbrukte ubrukelige klisjeer som irriterte mer en dem gav stemning. Filmen hadde dog god humor og ganske god gjennomført vold som underholder fra start til slutt Anbefaler å se denne! Endret 9. februar 2007 av hwknut Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Oppløftende omtale etter å ha lest endel kritikk av filmen. "Tarantino light" er en gjenganger. Ikke det at det nødvendigvis gjør filmen dårligere siden Tarantino har problemer med å begrense seg i ny og ne, men jeg er fortsatt skeptisk til denne filmen. Ryan Reynolds og Andy Garcia er med, så det er et pluss. Er jo mannen bak Ticker som har regissert (og tror også han har skrevet manus) filmen. Får håpe denne filmen blir en positiv opplevelse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Carnahans Narc er en av mine desiderte yndlingsfilmer og Jeremy Piven er en fantastisk skuespiller så jeg har fulgt denne filmen i flere år. Jeg ser på traileren at Carnahan har eksperimentert litt, men jeg er overbevist om at filmopplevelsen kommer til å være fantastisk. Siste setning i anmeldelsen er jo bare en bonus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 God Kveld Norge ga filmen terningkast 1 ser jeg. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 skal se den til helga tenkte jeg, er det virkelig verdt det? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Den var ganske kul. Fet action og noen stilige drap tidlig i filmen, og noen veldig originale overraskelser og forklaringer mot slutten. Ikke noe å ringe hjem om, men den bør sees. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Satt igjen med utrolig blandede følelser rundt denne filmen her. Er ikke sikker på om jeg mener det var en skikklig god drittfilm, eller om den bare var helt grei. Virker som om filmen kun flyter på actionen. Får ikke noe mer enn en 4'er fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg