Gå til innhold

Kulturo: Smokin' Aces

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så denne filmen som min åpningsfilm på TIFF og syns den var verdt en titt, men jeg syns ikke den fortjener mer en 5-6/10. Filmen hadde visse oppbrukte ubrukelige klisjeer som irriterte mer en dem gav stemning. Filmen hadde dog god humor og ganske god gjennomført vold som underholder fra start til slutt :)

Anbefaler å se denne!

Endret av hwknut
Lenke til kommentar

Oppløftende omtale etter å ha lest endel kritikk av filmen. "Tarantino light" er en gjenganger. Ikke det at det nødvendigvis gjør filmen dårligere siden Tarantino har problemer med å begrense seg i ny og ne, men jeg er fortsatt skeptisk til denne filmen. Ryan Reynolds og Andy Garcia er med, så det er et pluss. Er jo mannen bak Ticker som har regissert (og tror også han har skrevet manus) filmen.

Får håpe denne filmen blir en positiv opplevelse :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Carnahans Narc er en av mine desiderte yndlingsfilmer og Jeremy Piven er en fantastisk skuespiller så jeg har fulgt denne filmen i flere år. Jeg ser på traileren at Carnahan har eksperimentert litt, men jeg er overbevist om at filmopplevelsen kommer til å være fantastisk. Siste setning i anmeldelsen er jo bare en bonus.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...