SiR0 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Pearl skulle sørge for at Blackberry ble moro og spennende. Den gang ei. Les mer Lenke til kommentar
raathass Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Fra artikkelen. "Oppløsningen på 240 x 260 punkter er også litt under par for hva vi er vant til på smarttelefoner." "Litt under par" er noe positivt, "under pari", derimot, betyr dårligere enn gjennomsnittet :-). Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hehe, birdie eller eagle? Men ser poenget, øystein ser det sikkert også. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Der fikk jeg luftet de manglende golfkunnskapene mine for offentligheten. Fikset nå Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 På den positive siden håndterer telefonen fint at du holder på med andre oppgaver uten at lyden hakker. Telefonen bruker en 2,5 mm minijack-utgang, som betyr at du i teorien skifte kan til et annet hodesett om du ønsker det. Tror ar standarden er 3.5 mm, så da kan du ikke ta hvilket som helst hodetelefon sett. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Backberry -- properitært møkk. Jeg ville forøvrig heller har skrevet "halvparten så raske" istedet for "dobbelt så trege", men det er nå bare meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg