d3vil Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei! Er det noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i et batteri til en Sachs Roadster 125cc? Er en 1999 modell... Takker for all hjelp jeg kan få!! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 bruker den ikke vanlige 12v batteri da ? regner med at de har det på biltema Lenke til kommentar
d3vil Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 bruker den ikke vanlige 12v batteri da ? regner med at de har det på biltema 7905024[/snapback] hmm,jeg er litt usikker på om det er så enkelt. biler er jo forsåvidt enkle når det gjelder batteri å slikt, men mc, da lurer jeg på om ikke det er litt forskjellig størrelse å slikt på batteriene å slikt,selv om alle er 12 volt liksom. mulig biltema kan hjelpe meg,burde kanskje sjekke med de i tilfelle . Takk!! Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ta med batteriet ditt til biltema å be de finne ett du kan bruke Jeg gjorde det på min Lenke til kommentar
d3vil Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Ta med batteriet ditt til biltema å be de finne ett du kan bruke Jeg gjorde det på min 7907534[/snapback] hehe,det er der min "smarte" pappa kommer inn i bildet. Jeg skulle bare ta ut det originale batteriet her for en stund siden, fordi det ikke funka. Så tenkte jeg at jeg skulle prøve å finne et nytt ett, f.eks på biltema. men den dusten hadde allerede tatt med seg det batteriet til nærmeste miljøstasjon før jeg en gang fikk sett litt bedre på den :S . Vel, hovedsaklig så skulle den jo kastes til slutt, men han var jo selvsagt ikke klar over at jeg holdt FORTSATT på å lete etter et nytt ett:p. Så nå sitter jeg litt i saksa kan du si. Det er derfor jeg lurer litt på om jeg egentlig burde heller få tak i et originalt batteri hos en eller annen forhandler,som kun importerer til akkurat dette merket og denne modellen liksom. Vel, ingen lykke så langt :/.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det er vel en standar når det kommer til batteri i lettsykkel / moped og tror de fleste bruker det samme var det et batteri som liknet på noen av disse er det et normalt moped batteri som jeg liker å kalle det http://www.jcmotor.se/moped/img/batt.jpg http://www.batteriimport.no/accounts/43440...283_150_112.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå