Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

batteri til Sachs?

d3vil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bruker den  ikke vanlige 12v batteri da ?  regner med at de har det på biltema

7905024[/snapback]

hmm,jeg er litt usikker på om det er så enkelt. biler er jo forsåvidt enkle når det gjelder batteri å slikt, men mc, da lurer jeg på om ikke det er litt forskjellig størrelse å slikt på batteriene å slikt,selv om alle er 12 volt liksom. mulig biltema kan hjelpe meg,burde kanskje sjekke med de i tilfelle :). Takk!!

Lenke til kommentar
Ta med batteriet ditt til biltema å be de finne ett du kan bruke ;)

Jeg gjorde det på min :)

7907534[/snapback]

hehe,det er der min "smarte" pappa kommer inn i bildet. Jeg skulle bare ta ut det originale batteriet her for en stund siden, fordi det ikke funka. Så tenkte jeg at jeg skulle prøve å finne et nytt ett, f.eks på biltema. men den dusten hadde allerede tatt med seg det batteriet til nærmeste miljøstasjon før jeg en gang fikk sett litt bedre på den :S :p. Vel, hovedsaklig så skulle den jo kastes til slutt, men han var jo selvsagt ikke klar over at jeg holdt FORTSATT på å lete etter et nytt ett:p. Så nå sitter jeg litt i saksa kan du si. Det er derfor jeg lurer litt på om jeg egentlig burde heller få tak i et originalt batteri hos en eller annen forhandler,som kun importerer til akkurat dette merket og denne modellen liksom. Vel, ingen lykke så langt :/..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...