Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kommer ikke inn på ftp://ftp.zepto.dk/

Anbefalte innlegg

Heisan...

Mulig det ikke er rette katogorien å spørre om det her. men spør allikevel siden jeg mistenker at det er ruteren min som er problemet...

Jeg klarer ikke å komme inn på f.eks denne siden ftp://ftp.zepto.dk/

Hjemme hos meg har jeg prøvd med flere pcèr men ikke tale om at jeg kommer inn på siden...

Men i dag er jeg en annen plass med min bærbare pc og der kommer jeg inn som ingenting... er usikker på hvilken ISP som er her siden dette er studentboliger..

Hjemme har jeg Telenor som ISP.

Linksys WRT54GX V2 ruter

Speedtouch 546 Modem står i brigde modus

Jeg har ikke brannmuren aktivert i windows og jeg har prøvd å slå av brannmuren på linksysen også men jeg kommer fremdeles ikke inn...

Hvordan kan det ha seg at jeg kommer inn når jeg tar pc`n med til en annen plass men hjemme fungerer det ikke....vi snakker om samme pc så jeg har liten tro på at det noe galt på selve pc`n eller IE7...har også prøvd Firefox uten hell..

Så mine godtfolk....noen ideer om hva det kan være??

Endret av Gega
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja om det er det så kan jeg godt forstå det...men jeg synes det er vel rett og rimelig at jeg får beskjed om sånt.....jeg har bestandig hatt virusprogrammet oppe å gått så jeg kan ikke forstå det der helt...

Det eneste jeg kan tenke meg er at jeg har hatt andre på mitt nettverk....som har har lånt mitt nett over en kortere priode...

Om det er så så er det siste gang jeg låner ut mitt nett....jeg veldig nøye sjøl på det der med virus.....en annen ting er vel at jeg kunne jo hatt virus uten å vite det selv..

Jeg bruker Nod32 og har god tro på det programmet....

Takk for svar, jeg skal ringe telenor på mandag....jeg går ut ifra at de åpner for meg igjen ellers så bytter jeg ISP umiddelbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...