Gå til innhold

HP Compaq Business maskin til under 5000.

Opticane

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har samme pcen, men med core solo, kjøpte den for 5495,- en tid tilbake ;) for meg virket den feilpriset, for kvaliteten på maskina er knall

7905005[/snapback]

Er vel ikke feilpriset når du ga 5495,- for samme maskin med Core Solo som er en klart dyrere prosessor.....

Syntes det er helt riktig pris på en slik maskin med Celeron prosessor 512MB ram og 15 TFT skjerm, det blir litt T ford men den er sikker grei til trådstarter sitt bruk.

Lenke til kommentar
Er vel ikke feilpriset når du ga 5495,- for samme maskin med Core Solo som er en klart dyrere prosessor.....

7905039[/snapback]

jeg mener at min var feilpriset, kanskje det ikke kom tydelig nok fram. Jeg kan iallefall ikke finne tilsvarende min pc med liknende byggekvalitet til under 7000,- så utfra mitt ståsted var 5495 en utrolig lav pris. Hva Ford T og 15 TFT skjerm angår så skjønner jeg ikke hva du mener. Brodern har en Inspiron 6400 til 12000,- og det eneste som er bedre på hans maskin er skjermkort og prosessor og ekkel glosskjerm med altfor høy oppløsning ;) Endret av mandela
Lenke til kommentar

7905039[/snapback]

jeg mener at min var feilpriset, kanskje det ikke kom tydelig nok fram. Jeg kan iallefall ikke finne tilsvarende min pc med liknende byggekvalitet til under 7000,- så utfra mitt ståsted var 5495 en utrolig lav pris. Hva Ford T og 15 TFT skjerm angår så skjønner jeg ikke hva du mener. Brodern har en Inspiron 6400 til 12000,- og det eneste som er bedre på hans maskin er skjermkort og prosessor og ekkel glosskjerm med altfor høy oppløsning ;)

7905098[/snapback]

Vel smaken er som baken men jeg kunne ikke leve uten Wide og blank skjerm etter jeg begynte å bruke dette.

Er ikke så kult å se DVD bla annet på en 15 TFT 4:3 skjerm som går i 16.9 format samt WXGA og oppover er klasse i forhold til TFT da.... men som skrevet smaken er som baken ;)

Syntes alikevel ikke den er spesielt billig da man solgte FS maskiner med samme spesefikk for et halvt år tilbake for 5495,-.

Lenke til kommentar
har samme pcen, men med core solo, kjøpte den for 5495,- en tid tilbake ;) for meg virket den feilpriset, for kvaliteten på maskina er knall

7905005[/snapback]

Syntes det er helt riktig pris på en slik maskin med Celeron prosessor 512MB ram og 15 TFT skjerm, det blir litt T ford men den er sikker grei til trådstarter sitt bruk.

7905039[/snapback]

Til mitt bruk duger den ikke, nei :)

Jeg bare ville fortelle andre som leter etter en billig skole-pc eller likn.

Lenke til kommentar

Jeg har en slik pc med core solo cpu og litt mindre hdd enn det som er i linken. jeg valgte mindre hdd fordi jeg ville ha core solo cpu istedet for 60 gb hd. Men kom til saken, pcen min er kjempe bra kvaliteten er helt utrolig for en slik pc, og ytelsen er helt og spiller bf1942 på den og funker helt fint samt cs 1.6 og the sims 2, sliter noe med the sims 2 men funker brukbarty der også. Tror 512 ram til hadde vært å fåretrekke.

Mine specs:

Intel core solo 1.66Ghz

512mb ram

40 gb hdd

wlan

xp pro

Funker veldig bra bare å anbefale bruker den på skolen og til litt små spilling samt dvd visning.

Anbefaler kjøp

Lenke til kommentar
Syntes alikevel ikke den er spesielt billig da man solgte FS maskiner med samme spesefikk for et halvt år tilbake for 5495,-.

7905448[/snapback]

men byggekvaliteten på disse fs maskinene (i forhold til hp nx) er som natt og dag.

7908157[/snapback]

Er nok delte meninger det gitt.....

Lenke til kommentar

OT:

Er nok delte meninger det gitt.....

7911426[/snapback]

meninger basert på sammenlikninger? har du førstehåndskunnskap eller referanser til tester el.? for min del har jeg førstehånds erfaring med fs maskiner i den prisklassen og baserer meg på det. Nå er det nok med OT for meg i denne tråden. Endret av mandela
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...