Enceladus Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Jeg har nettopp sett Dawn of the Dead, utrolig kul zombie film. Nå føler jeg trangen til å knerte dauinger i dawn of the dead stil Hvilke zombie spill har vi per dags dato til pc? Endret 9. februar 2007 av Gammelsko Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Vil påstå at det ultimate zombie spillet finnes pr i dag ikke på PC, nemlig Dead Rising på X360. OK alternative kan være Resident evil spillene, Stubbs the Zombie og Left 4 dead (når det kommer). Kommer ikke på noen flere i farta. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Hmmm det var synd. Vel da får det bli Fallout. Bare det er noe apokalyptisk og jeg får kverke freaks så er jeg fornøyd. Radioaktive mutanter er en god erstatter for zombier. Endret 9. februar 2007 av Gammelsko Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Fallout er selvsagt et glimrende alternativ også og også et av mine favorittspill! Men som du sier så er det vel mer mutanter enn zombier det er snakk om. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 ZOMBIES Ate My Neighbours er helt konge, forbeholdt at du liker Super Nintendo-spill da. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hl2 har jo en del zombier. I et kapitell er du i en by som er full av dem. Men eller's er det mest et vanlig FPS så er kanskje ikke noe vits i å kjøpe det kun for å spille ravenholm. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Resident Evil 4 kommer til PC nå snart, jeg gleder meg ihvertfall noe ekstremt! Edit: Lanseres:23. februar Endret 10. februar 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 "land of the death" er et bra zombie spill. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Kjøp deg Left 4 dead når det kommer Trailer Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 har dere glemt Dead Rising til Xbox360 eller? hehe det er jo genialt, der får man knærte så mange zombies som bare det og mange "gale" folk. så visst du skal ha deg zombie spill så burde du teste Dead Rising. Man kan jo bruke hva som helst som våpen i spillet! fra bowlingkuler til Gressklipper Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Nei, vi har ikke glemt det, men dette ligger da postet under Spørsmål og svar - PC Men det er helt klart det kuleste zombie-spillet jeg har prøvet i mitt liv, også ligner det meget på dawn of the dead. Endret 10. februar 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har du i det hele tatt lest noen av svarene? Da det står i første linjen, i andre posten. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har du i det hele tatt lest noen av svarene? Da det står i første linjen, i andre posten. 7916507[/snapback] gikk litt fort igjennom, så missa akkurat den ja. hehe Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Land Of The Dead er et zombie spill til Pc kansje ikkje det beste men gøy alikevell Lenke til kommentar
genesis Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Zombie mod til HL2/CSS -multiplayer (bare filtrer vekk andre map en "zm"_xxxxxxx ) Kanskje ikke helt hva du er ute etter, men det er zombier, og det er morsomt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå