Gå til innhold

bruk av laptop på flyet

Ohny

Anbefalte innlegg

et par batterier til 710m? hørte hver av dem varer 4,5timer. dvs jeg må skaffe meg 10 sånne batterier?

det var en airbus A340 jeg mente, ikke 8xx (vet ikke hvor jeg fikk ta i det fra).

de har vel sånne sammenslåtte bord som jeg kan legge pcen på? har ikke tenkt å legge den på fanget i det hele tatt.

har prøvd å få tak i air france, men de svarer ikke på mailene mine.

lese bok, høre på mp3 skal jeg også gjøre. men tenkte å ta med tv serier og mine filmer på flyet, slik at de 14-15 timer flyreisen blir mer komfortabel.

7909201[/snapback]

2 batterier holder i massevis, har du tenkt å fly i 45 timer. Nå vet jeg ikke hvilken tid på døgnet du skal fly, men du orker garantert ikke mer enn 6 - 8 timer med laptoppen. Er det natt kan du regne med 4 - 6 timers søvn.

Faktisk bruker det ofte å være bra utvalg av filmer på selve flyet også.

Air France må du nok ringe til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe... nå virker det som dere tvinger meg til å sove enn å sitte oppe. joda... tro meg jeg kan være oppe sent :thumbup:

tok en gang tog fra bergen til oslo, tok komfort (tror jeg), var våken hele kvelden med pc oppe jeg. 7-8timer

fly blir annerledes ja, men syns det blir mer snakk om sov, se på deres filmer, les bok osv osv...

jeg ville egentlig bare fram til åseen type Power de bruker på airbus flyene :p

btw... FM spillet kan få meg til å sitte oppe 1 døgn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...