Mala Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Tror eg venter paa ein versjon av Freeloader til Wii. Gidder ikkje herje inni konsollen. Er noen anime-titler eg gjerne skulle ha grabbet til meg,som neppe blir aa oppdrive her til lands. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 her netopp den grunnen til at jeg vil det selv, har veldig lyst pa Naruto gekto ninja taisen EX det ma bli sinsykt kult med Wii moten Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hehe ja, Naruto og Bleach etc. ftw Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ser at Naruto Shippuuden: Gekitou Ninja Taisen EX koster i underkant av 400,- hos PA, lurte på om noen her har bestilt (og spilt) ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Skal nok ta meg noen bestillinger saa raskt eg faar muligheten til aa spille andre soner paa Wii. Freeloader where art thou!! Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 hva er best og bruke til og lodde wiikey av 1mm tinn eller 0,6mm tinn?? Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hvis du bare har de to å velge mellom vel 0.6 mm, personlig brukte jeg 0.4 mm men går sikkert greit med 0.6 mm og bare du er litt forsiktig så det ikke kommer for mye loddetinn på de små punktene. Ellers av info hvis du har loddebolkt bør du ikke bruke en med mer effekt enn 15W. Du bør og skaffe deg (hvis du ikke har) en loddespiss med liten tipp diameter (personlig brukte jeg 0,2 mm og det gikk veldig greit å jobbe med). Lenke til kommentar
@ir Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hva menes med at Cyclo-Wiz kan spille Wii og GC backups? Og GC homebrews, hvordan brenner man spill? Er veldig "noob" på dette som dere ser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå