Gå til innhold

Kan an Wii bli sonefri (hei det rimte)

Gjest Slettet-lQle7N2M

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lQle7N2M

Er det mulig å gjøre Wii en sonefri. Er det isåfall en hardware chip eller noe software som Freeloader til GC. Eller wil Freeloader software en til GC fungere pa Wii siden hardware en er så lik? Og hva med de utenlandske GC spillene vil de fungere på Wii?

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av de som har kommet kan gjøre den sonefri med tanke på GC modusen så skal ikke se bort ifra at det kommer en iløpet av våren som gjør at du kan få en sonefri Wii :)

360en er ekstrem på det der men der er det ihvertfall mange sonefri spill.

Endret av disabled
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Den der skal skaffes! Vet noen om det egentlig er trygt å sette den inn? Burde kanskje få noen som kan det til å hjelpe enn, eller?

7909305[/snapback]

den er 100% "usynlig" så det er trygt.

null stress og sette inn.. så lenge du har sett en loddejern.

en dert der og dert her... så er på....

men hvis man tenker på og laste ned spill ulovlig vill nok ikke denne funke,

siden de fleste man laster ned ikke er vår sone, så da kan det ta litt tid og finne riktig sone. da er det bedre og vente til en chip er totalt sonefri osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

det jeg vil oppnå er å kunne spille Japanske og europeiske spill pa samma Wii maskin. Vil det ga med denne chipen? Jeg kom også over denne: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-28-49-...er-70-1ssi.html

Jeg har brukt Freeloader til Gamecube og det har fungert supert, noen som veit om denne Wii versjon fungere like bra? Det er også 3 versjonen: US Version, Japanese Version og PAL Version. Vilken av disse skal jeg velgi hvis det skal brukes til a spille Japanske spill på en europeisk Wii?

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den der skal skaffes! Vet noen om det egentlig er trygt å sette den inn? Burde kanskje få noen som kan det til å hjelpe enn, eller?

7909305[/snapback]

den er 100% "usynlig" så det er trygt.

null stress og sette inn.. så lenge du har sett en loddejern.

en dert der og dert her... så er på....

men hvis man tenker på og laste ned spill ulovlig vill nok ikke denne funke,

siden de fleste man laster ned ikke er vår sone, så da kan det ta litt tid og finne riktig sone. da er det bedre og vente til en chip er totalt sonefri osv.

7910188[/snapback]

du skrev at bare man har sett et loddejern så er det lett og lodde denne chippen. er det sant?

er det noen risk for og ødelegge wiien min vis jeg følger manualen etter punkt og prikke og ser film på youtube hvordan de gjør det?

Lenke til kommentar

Nja punktene dere må lodde på er ganske små... Skal vistnok vere på størelse med det såkallte D0 punktet på xbox om ikkje mindre, for dere som er kjent med det. Har sett ganske mange bilder nå av folk som ikkje kan lodde som har fucka opp loddinga

Lenke til kommentar
Nja punktene dere må lodde på er ganske små... Skal vistnok vere på størelse med det såkallte D0 punktet på xbox om ikkje mindre, for dere som er kjent med det. Har sett ganske mange bilder nå av folk som ikkje kan lodde som har fucka opp loddinga

8009576[/snapback]

kan du legge en link til en fucket lodding av wii.

og jeg er ganske så stå på hånden.

Er det lurt og prøve selv? da dette er 500kr billigere.

og er wiikey lettere og modde siden den har ingen ledninger og lodde.

Lenke til kommentar

Vil anbefale folk å undersøke nøye før de velger cyclowiz da det har blitt rapportert om kompatibilitetsproblemer med en del essensielle spill.

wiikey skal bli bra, bare synd at ingen har sett en i RL ennå.

Wiinja funker bra.

Det anbefales å bruke ledninger også med cyclo/wiikey. Hvis du er så dårlig til å lodde at du tror snap-soldering er tingen, burde du

holde deg unna what so ever :p

edit: dempet uttalelsene ang. Cyclowiz

Endret av ronndi
Lenke til kommentar

8009576[/snapback]

8013474[/snapback]

http://www.ps2-scene.org/forums/wiinja/527...pix-inside.html

http://forums.maxconsole.net/showpost.php?...110&postcount=5

Wiikey er ikkje så mykje enklere å modde, men det tar mindre tid...

Mye øving er stikkordet her, og ein ting til eit par av dei punktene ser ut som er veldig lette å dra opp, så når du har lodda fast, ver veldig forsiktig med å dra i ledingene (eller chippen då om du bruker quicksolder)

Lenke til kommentar

8009576[/snapback]

8013474[/snapback]

http://www.ps2-scene.org/forums/wiinja/527...pix-inside.html

http://forums.maxconsole.net/showpost.php?...110&postcount=5

Wiikey er ikkje så mykje enklere å modde, men det tar mindre tid...

Mye øving er stikkordet her, og ein ting til eit par av dei punktene ser ut som er veldig lette å dra opp, så når du har lodda fast, ver veldig forsiktig med å dra i ledingene (eller chippen då om du bruker quicksolder)

8017376[/snapback]

Hva er anbefalt, lettest og best av ledninger og quicksolder på wiikey? ( LETTEST med tyngde)

Endret av lobfredd
Lenke til kommentar

kan du ikke sjekke litt selv da? Da mener jeg at du øver deg litt på et gammelt printkort.

Brikken er liten og faren med quicksoldering er at du kan bridge punktene.

Det er lettere å kontrollere dette med ledninger.

Bruker du ledninger er du også veldig klar til neste chip kommer, den som lar deg spille import på Wii'en din :)

Har lest at det å fjerne chip som er lodda direkte på kortet kan by på problemer.

mye info å finne her

Endret av ronndi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...