abel Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Sitter å spiller endel mohaa og bf42. Det som forundrer meg litt er at det ikke finnes noen bedre løsning enn mus og tastatur. Vet noen spiller med joystick, men jeg skjønner ikke åssen man får strafing ol til å funke med det. Mangler markedet noe her? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Joystick og mus er en glimrende, ganske undervurdert kontrolløsning. Joysticken retninger kan stilles til å bevege figuren/streife, mens musen brukes til å svinge og sikte. Med andre ord: selvsagt ingen problemer med å streife. :wink: Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 jeg bruker claw'n min eller tastaturet sammen med musa. det blir raskest og mest presis Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Synes mus er ganske optimalt, det beste hadde kanskje vært noe som fulgte bevegelsene til øyeeplet ditt, men ikke noe av dagens teknologi som er bedre enn mus som jeg kan komme på, tastatur har jo rom for forbedringer, som feks the claw. AtW Lenke til kommentar
abel Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 er enig i at mus/tastatur er optimalt foreløpig. Men det hadde vært seksuelt med noe tilsvarende ratt/pedaler med force feedback for skytespill. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Noe sånt som dette kanskje? Den er neppe altfor presis, dog. Utviklingen må enn å gå sin gang før virkelig presise redskap av den typen kan bli tilgjengelig økonomisk for oss dødelige. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 15:12, skrev abel:Sitter å spiller endel mohaa og bf42. Det som forundrer meg litt er at det ikke finnes noen bedre løsning enn mus og tastatur. Vet noen spiller med joystick, men jeg skjønner ikke åssen man får strafing ol til å funke med det. Mangler markedet noe her? i BF 1942 er det jo noen som spiller med mus/tastatur, og kun bruker joystick når de skal fly en tur. Lenke til kommentar
jorg1 Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Kanskje denne.... ? http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage...%2EingTools%2F# forøvrig koselig med sånne korte enkle linker .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå