Navido Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hallo alle sammen. Jeg tar en 2 årig master på informasjonssystemer ved Hia. Til høsten hadde jeg tenkt å begynne på en masteroppgave. Jeg har faktisk ikke peiling på hva jeg skal skrive om håper derfor på forslag her. Alt mulig mottas med takk . Skal jo snakke med lærer og venner og familie, men alltid godt å bruke forumet her også Det kan være alt innenfor systemer (fra kundesystemer, til blogging til internett til spill til ja..HVA SOM HELST innenfor Data og IT. NB: Det er ikke snakk om noe programmering i min oppgave men et studie hvor en feks ser på effekter av et tema eller et valgt problemstilling. Jeg har dog en interesse for systemer innen IT relatert til mennesker. Men andre vanlige eksempler: -Spillbransjen -Hvordan IT har påvirket dagens ungdom i forhold til sosialisering. - Systemer innenfor E-demokrati Noen som har noen tips..? Noe som kunne vært interessant å forske på og som dere selv har lurt? Takk Lenke til kommentar
@ir Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Broren min, som altså er ferdig med master innen IT nå, valgte å skrive om mobilhandel og slikt, som et lettere alternativ enn f.eks. visa. Han forsket litt rundt om hvorvidt det hadde vært brukervennelig, og om det hadde fungert. Han demonstrerte med ekte mobiltelefon som kunne lese av brikker, og sende opp en melding om prisen til produktet og om man ville kjøpe den. Jeg syntes det så utrolig bra ut. Endret 12. februar 2007 av Atir_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå