Gå til innhold

Nye Forza Motorsport 2 bilder.

Enduro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men litt kritikk må jo bildene ha. Som nevnt er ikke asfalten noe å hoppe i taket for. Bumpmapping mangler og det ser bare ikke så bra ut som PGR3 for eks.

Eller er det bare forsiktig bruk av normal maping? Litt vanskelig å si utifra stillbilder.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Jeg klarer bare ikke å bli imponert av stillshots når det kommer til bilspill....

Det gir meg absolutt ingen følelse av hvordan spillene kommer til å bli når jeg sitter med kontrollen i hendene.

7904744[/snapback]

Er ufatteli sa bra eit bilspill(eller hvilket som helst spill egentlig) kan se ut naar man plasserer kamerate her og der.

Gleder meg veldig eg altsaa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:nei: Dette er jo bilder som er pusset på.

PGR 3 ser jo ikke ut som dette f.eks: (utenom i kameratingen)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
PGR3.jpg
Lenke til kommentar
:nei:  Dette er jo bilder som er pusset på.

PGR 3 ser jo ikke ut som dette f.eks: (utenom i kameratingen)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
PGR3.jpg

7907588[/snapback]

Ikke det ? Det der var jo kanskje det verste bildet jeg har sett av PGR3. Hvis du pauser spillet og turer rundt i photo modusen så ser det minst like "bra" ut.

Selvsagt spiller men ikke fra den vinkelen, av opplagte grunner, men grafikken er jo ikke noe annerledes når man spiller enn i replay.

Endret av Enduro
Lenke til kommentar

Rart at de valgt å vise enzoen og mc12'en, Lurer på om de lagde de samtidig siden Mc12'en basere seg på enzo chassie.

Veien så ikke så fin ut på bildene, og ikke noe 3dgress?!?!.... vet ikke engang om jeg har lagt merke til noe 3dgress på tidligere bilder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...