Gå til innhold

Nye Forza Motorsport 2 bilder.

Enduro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steike.. Har ikke spilt forza før jeg..Ankaffet meg nettopp en xbox360, så kan med trygghet si at dette skal kjøpes så fort det kommer ut! Er det noen som vet om det går an å modifisere bilene på dette spillet? Ikke sånn nfs underground, men mer sånn gran turismo modding? Altså hovedsaklig trimming?

Lenke til kommentar

laiter, dette er en gran turismo konkurrent, det skal være veldig mye du kan bytte ut av deler..

og et veldig avansert skade system.

du burde sjekke ut noen filmer av FM2 på gametrailers. :yes:

Gleder meg veldig til dette jeg og, blir fett med et spill som har ordentlig ratt støtte.. :D

Lenke til kommentar
Steike.. Har ikke spilt forza før jeg..Ankaffet meg nettopp en xbox360, så kan med trygghet si at dette skal kjøpes så fort det kommer ut! Er det noen som vet om det går an å modifisere bilene på dette spillet? Ikke sånn nfs underground, men mer sånn gran turismo modding? Altså hovedsaklig trimming?

7903414[/snapback]

Anbefaler deg å kjøpe Forza (1), det fungerer jo på Xbox 360 også. Burde være mulig å plukke opp for en billig penge nå. Så har du noe å gjøre mens du venter. ;) Forza er faktisk det bilspillet jeg har spilt mest på Xbox 360 (og Xbox).

Lenke til kommentar

Noen som vet om Forza 2 har lisensiert styling/trimming? Slik at jeg for eksempel kan få komplett Veilside-styling på min RX-8? Så jeg slipper sånn fantasistsyling som NFS-serien har.

Et litt glemt bilspill ved navn Import Tuner Challenge kan tilby mange oppgraderinger, samt at det har lisenser :) Ikke det aller beste spillet ute, bærer preg av en billig produksjon, men absolutt et spill verdt å sjekke ut mens man venter på Forza

Endret av Spillarkivet.no
Lenke til kommentar

Enzo Ferrarien var absolutt stilig. Det er faktisk en av mine favorittbiler og en bil jeg har veldig lyst på i virkeligheten. Ikke at det kommer til å skje, men men. Uansett, spillet kan bli meget bra. Med tanke på hvor realistisk kjørespill spillet har blir dette spillet sikkert knall med ratt og pedaler. Dessuten var jo det forrige spillet meget bra på alle områder.

ser bra ut! og det blir sikkert bedre når dere disser gt5 fra første stund. Grattis

7903872[/snapback]

Jeg kan ikke se at noen i denne tråden har disset GT5. Kanskje du ser noe jeg ikke ser? Det nærmeste du kommer er vel at trådstarter har konstanttert at han nå slipper å vente på GT5. Istedenfor kan han spille Forza 2, og kanskje kjøpe GT5 når det kommer. Man vet jo aldri.

Kanskje burde du senke forsvarsmentaliteten litt, for jeg er ganske sikker på at de færeste i denne tråden er ute etter å slenge drit om GT5, PS3 og Sony. Man skal ikke se bortifra at noen kommer til å prøve å sammenligne de to spillene litt, men det er det ikke noe galt i spør du meg. Det gjør du kanskje ikke, men jeg syntes det var verdt å nevne uansett.

Snorre :)

Lenke til kommentar

Er også en ganske stor fan av Enzo. Digger den bilen og var glad for å kjøre den i PGR3.

Men litt kritikk må jo bildene ha. Som nevnt er ikke asfalten noe å hoppe i taket for. Bumpmapping mangler og det ser bare ikke så bra ut som PGR3 for eks.

å sist men ikke minst, hvor er 3d gresset? :ph34r:

Lenke til kommentar

Vel, det kan komme ettersom de jo ikke er ferdig å utvikle spillet enda. Noe jeg synes de har virket flinke på er jo antialising. Bilene har svært lite jaggies. Det er faktisk ganske viktig spør du meg. En annen ting å tenke på er jo at gress kanskje ikke er så viktig da man tross alt skal kjøre i relativt stor fart bortover at det blir ens minste bekymring. Men såklart, 3D-gress hadde opplagt vært stilig.

Lenke til kommentar
Jeg klarer bare ikke å bli imponert av stillshots når det kommer til bilspill....

Det gir meg absolutt ingen følelse av hvordan spillene kommer til å bli når jeg sitter med kontrollen i hendene.

7904744[/snapback]

Stiller meg bak dette utsagnet. Det hadde vært artig med en demo for å kutte ned ventetiden litt. Så skal jeg kjøre fort nok til å ikke legge merke til 3D gresset vi er så glad i :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Noe jeg synes de har virket flinke på er jo antialising. Bilene har svært lite jaggies. Det er faktisk ganske viktig spør du meg.

7904759[/snapback]

Det er lite aliasing der ja. Men bare se på PGR3, der er det heller ikke noe aliasing, men det er bare på bilder. I spillet er det desverre alt for mye. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...