Gå til innhold

Kjøpte meg Canon 350D

Anbefalte innlegg

Har brukt 4200 på en brukt Canon EOS 350D.

Fikk med fjernkontroll (fjernkontrollern er jo udugelig 2 sek ventetid har jeg hørt).

Fikk med 1Gbyte Sandisk Extreme III (som så er kjempegodt når jeg får nyere kamera)

+ en veske som egentlig ikke beskytter noe særlig.

Han har skiftet Kit linsen (15-55mm) 3 ganger før han ble fornøyd.

Dermed tror jeg at jeg har gjort en god deal.

Nå kan jeg bruke resisterende penger på et litt skikkelig Tele-Objektiv, stativ og kanskje filter...

Han sier at kameraet er lite brukt.

post-87826-1170976208_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:hmm: Nypris kamera 4490,- Minnekortet nypris 295,- Fjernkontroll nypris ca 150,. og bæreveske 300,- ??

Spørsmålet er jo hvorvidt dette var et godt kjøp eller ikke. Kjenner du selgeren så du vet at han har vært forsiktig med kamera ? Jeg hadde noe heller brukt noen 100 kr ekstra og kjøpt nytt kamera - da vet man hva man får !

PS Hadde det ikke vært besdre å stille dette spørsmålet før du kjøpte kamera ?

Endret av nyland
Lenke til kommentar

Han sa at han har brukt det lite. For det meste innendørs.

Tenkte egentlig og spare noen kroner på og kjøpe et litt billig speilrefleks som jeg kan bruke noen år for og se om jeg skal legge mer penger i dette.

Og ja, jeg vet prisene på minnekort, veske, og fjernkontroll.

PS: Jeg finner ikke den nyprisen på kameraet du forteller om, jeg finner bare minimum 4999 kr med objektiv..

Uten objektiv er prisen du nevner.

Objektivet jeg får med er KIT og han sier han har skiftet det 3 ganger før han ble fornøyd med skarpheten på objektivet.

Endret av narutofan
Lenke til kommentar

Gratulerer med nytt kamera! Virker som et greitt kjøp hvis lite brukt. Lær deg mest mulig. Kjøp en bok evt les på nettet. Denne er bra: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...=1700245&rom=MP

Du kan jo evt vurdere å begynne i en lokal fotoklubb?!

Ta MASSE bilder - les manualen - ta masse bilder - les manualen...ta bilder mens du leser manualen... :thumbup:

Endret av Cubus
Lenke til kommentar
Gratulerer med nytt kamera! Virker som et greitt kjøp hvis lite brukt. Lær deg mest mulig. Kjøp en bok evt les på nettet. Denne er bra: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...=1700245&rom=MP

Du kan jo evt vurdere å begynne i en lokal fotoklubb?!

Ta MASSE bilder - les manualen - ta masse bilder - les manualen...ta bilder mens du leser manualen... :thumbup:

7909278[/snapback]

Takk takk. Jeg elsker ros.

Håper boken er godt lese stoff.

Når jeg får lappen (førerkort) skal det virkelig taes bilder rundt omkring i Vesterålen...

Da kan dere sikkert se mine bilder på GoogleEarth.

http://www.panoramio.com/

Der kan dere laste opp bilder og lagre posisjonen der du tok bildene.

Ypperlig for turister som bruker GoogleEarth.. God reklame for ditt sted.

Prøv dette Bilder Du må sikkert ha GoogleEart åpen.

Det er noe mer kluss for og kunne se bildene på GoogleEart, men du får all hjelp på Panoramio.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...