Tore Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Lurer på om det er mobiler på markedet som tar helaftens divx filmer (700Mb), med rimelig stor skjerm...? (har falt av mobilbølgen) Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Neonode N1 og N1m mener jeg kan spille av divx-filmer. Hvis du venter til mandag blir den godt hemmeligholdte N2 lansert med brask og bram. Denne mobilen skal visstnok være en unik multimedia-sak, så den er verdt å sjekke ut. Søk på neonode på youtube, så ser du en som ser på spillefilm på den snart 2 år gamle N1-modellen. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 nå legges det ut faktisk helaftens filmer i 3gp format på div torrentsider også da... så for den del kan du bruke en k750i. Men en telefon med større skjerm er ikke å forakte. Lenke til kommentar
joackim Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Du får divx player til S60 3rd, så ta en titt på N73 (2.4" skjerm) eller N95 (2.6" skjerm). Lenke til kommentar
Tore Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Skulle akkurat til å skrive at det står oppført MPEG-4 på nokia smartingene... Men siden det ikke er vanlig med divx enda er jeg kanskje mere tjent med å kjøpe en billigere mobil og i tillegg kjøpe noe slikt i stede... (jeg har en kjedelig jobb) (noe slikt som i en som tar divx, det gjør ikke akkurat den, i know... ) Endret 9. februar 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå