Gå til innhold

Nye spill på Wii VC!

Bagge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, du tenker på Super Mario All Stars. Der har du Mario 1-2-3-lost levels og Super Mario World

7906190[/snapback]

De fleste utgavene av Super Mario All-Stars har "kun" SMB 1, 2, 3 og Lost Levels, alle med oppdatert (16-bits) grafikk. Versjonen som også inneholdt SMW var bare tilgjengelig sent i SNES-perioden, mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Dere som snakker om den promodiscen med "Zelda II", fikk dere den med når dere bestilte Wind Waker, vil jeg også få med den discen om jeg bestiller Wind Waker nå? Eller var det bare eit tidsavgrensa tilbod?

7907282[/snapback]

Promodiscen, med Zelda 1, 2, Ocarina of Time og Majoras Mask, fikk man bare i en begrenset bundle med GameCube.

Du får i dag ikke tak i discen over disk (haha :p), men finner den lett på eBay :)

On-topic: Som jeg sa i det andre emnet, er så driitsur nå.. HVis Zelda III ikke kommer neste uke.. Da.. Veit jeg ikke :p

Lenke til kommentar
Dere som snakker om den promodiscen med "Zelda II", fikk dere den med når dere bestilte Wind Waker, vil jeg også få med den discen om jeg bestiller Wind Waker nå? Eller var det bare eit tidsavgrensa tilbod?

7907282[/snapback]

Du får i dag ikke tak i discen over disk (haha :p), men finner den lett på eBay :)

De solgte den over disk på Spaceworld Megastore i Oslo for et års tid siden - eller kanskje to.

Dessuten hadde de flere eksemplarer av den på Spiderman bak slottet siste jeg var innom. Den burde ikke være vanskelig å få tak i.

Lenke til kommentar

Promo disken er verd å investere i, synes jeg. Inneholder en del Zelda spill, Wind Waker demo (om du trenger den), en Wind Waker filmsnurt samt et "retroperspektiv" som ser på alle Zelda spillene frem til Wind Waker.

Storkoser meg atm med Majoras Mask. Men mangler fremdeles A link to the past for å gjøre min samling komplett.

Ah sukk, Q1 2007 kan være både Februar og Mars. Håper inderlig at den kommer februar, nærmere bestemt neste fredag.

Lenke til kommentar

7907282[/snapback]

De solgte den over disk på Spaceworld Megastore i Oslo for et års tid siden - eller kanskje to.

7907470[/snapback]

Typisk Spaceworld å ta ut deler av bundler..

Lenke til kommentar

Faen, skulle laste ned SMW i dag men ser ikke ut til å komme inn på Wii Shop lenger (værkanalen og nyhetene oppdateres greit og browseren funker knirkefritt). Har prøvd og komme meg inn flere ganger, men "Connecting. Please wait..." bare suser i flere timer uten noen feilmelding. Hva kan problemet være? Wii Shop er jo bygd på Opera browseren, er det ikke det? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har had de samme problemet KingKoki, og jeg har måtta vente til Mandag før jeg kom meg inn. Vet ikke hva det er som skjer, for jeg har prøvd det meste, fra alle kanalene på den trådløse routeren til firmware update til gudene vet hva. Jeg klarer ikke se hva det er som er feil.

Lenke til kommentar
Jeg har had de samme problemet KingKoki, og jeg har måtta vente til Mandag før jeg kom meg inn. Vet ikke hva det er som skjer, for jeg har prøvd det meste, fra alle kanalene på den trådløse routeren til firmware update til gudene vet hva. Jeg klarer ikke se hva det er som er feil.

7909808[/snapback]

Bear, jeg har kanskje løsningen på problemet ditt. License Agreement for om du vil bruke Wii Shop og Wii Connect 24 (som både jeg og sikkert du har godtatt, opptil flere ganger) ser ut til å tulle litt (Wii Shop tror ikke at du har godtatt avtalen selv om du har gjort det), slik at du må godta avtalen på ny (kanskje prøve flere ganger).

Nå kommer ihvertfall jeg inn på Wii Shop :w00t:

Super Mario World, here I come!

Lenke til kommentar

Som sagt, har prøvd alt 1 og flere ganger, deriblant fornye lisensavtalen. Mokla med det i flere timer, hvor jeg dro ut kontakten, la til nettverket på nytt, endret kanaler etc. Alt jeg fant av hjelp over nette, hjalp dessverre ikke.

Men godt at folk kommer seg inn da, ikke at jeg trenger det, har kosa meg med SMW en god stund jeg, har det på SNES maskinen som står fint plassert på nederste hylle, koblet til skjermen klar til bruk når det måtte trenges :)

Lenke til kommentar
Som sagt, har prøvd alt 1 og flere ganger, deriblant fornye lisensavtalen. Mokla med det i flere timer, hvor jeg dro ut kontakten, la til nettverket på nytt, endret kanaler etc. Alt jeg fant av hjelp over nette, hjalp dessverre ikke.

Men godt at folk kommer seg inn da, ikke at jeg trenger det, har kosa meg med SMW en god stund jeg, har det på SNES maskinen som står fint plassert på nederste hylle, koblet til skjermen klar til bruk når det måtte trenges :)

7913158[/snapback]

Har det også på SNES, men synes det blir mer tilgjengelig på Wiien.

Satt her og trodde jeg også hadde prøvd alt, helt siden launch faktisk, diverse forsøk med lisensavtalen inkludert. Men her sitter jeg pluttselig idag, og faktisk kommer meg inn (på nettet Wiien hadde trøbbel med). Jeg hoppet nesten i taket da jeg hørte Wii Shop melodien :D , trodde først ikke mine egne øyne :!: (måtte faktisk ta litt vann på øynene for å sjekke at jeg var riktig våken)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...