Gå til innhold

Nye spill på Wii VC!

Bagge

Anbefalte innlegg

Et par store titler denne gangen:

Super Mario World (SNES)

Zelda II: The Adventure of Link (NES)

Vigilante (TGX)

Ikke dumt dette, slev om en del kanskje heller hadde ønsket seg Zelda III.

Endret av Bagge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zelda 2 er det eneste Zelda spillet som har droppet både "the legend of Zelda" og er en numerisk oppfølger. Så Zelda III = The legend of Zelda: A link to the past ;)

Anyway. Noen store titler denne gangen ja. Men SMW har jeg, samme med Zelda 2 og Vigilant har jeg ikke hørt om engang....

Når kommer A link to the past :cry:

Lenke til kommentar

Herlig, da blir det Super Mario World i helgen. Ikke fått spilt mye Wii etter jeg oppgraderte PC-en, så dette passer bra :)

Håper sannelig vi får A link to the past snart ja. Har spillet på GBA, men må ha det på Wii også, så jeg får spilt på TV-en. Nå hadde jeg tenkt å gjøre om min GC til en GBA-spiller, men har ikke fått tak i GB-adapteret ennå.

Lenke til kommentar
Herlig, da blir det Super Mario World i helgen. Ikke fått spilt mye Wii etter jeg oppgraderte PC-en, så dette passer bra :)

Håper sannelig vi får A link to the past snart ja. Har spillet på GBA, men må ha det på Wii også, så jeg får spilt på TV-en. Nå hadde jeg tenkt å gjøre om min GC til en GBA-spiller, men har ikke fått tak i GB-adapteret ennå.

7903319[/snapback]

GBA-adapteren på GC er litt skuffende. Det er så dårlig oppløsning på GBA-spillene at de fleste spillene ser svært dårlige ut på stor skjerm.

SNES-versjonen av ALTTP ser langt bedre ut på en TV enn GBA-versjonen - tro meg, jeg har begge.

Lenke til kommentar

Okei, jeg tok meg bryet med å finne litt info på det selv. Here goes:

We strongly recommend you do not pay for it. Or play it. Or do anything but scroll past it in the VC download list. Maybe "recommend" isn't the right word here -- implore? Beg? Demand? Look, the point is that Vigilante simply isn't good, or fun, or anything else that might make it redeeming. There's a tiny ha-ha factor in that the premise is built around rescuing Madonna (yes, that Madonna) from the KKK -- this goes a long way toward explaining those burning crosses in the "Like a Prayer" video -- but is a tiny LOL really worth six of your precious earth dollars? Certainly the gameplay -- an inexplicably limited, repetitive rehash of Kung-Fu Master -- is not.

Sakset fra 1up.com

Hahah :!:

[edit: la til kilden]

Endret av Tim Pop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...