Nervetattoo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Trailer: Grindhouse Sjekk den nye traileren til Tarantino og Rodriguez exploitation-tribute. Se videoen Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Filmen har jo et godt utgangspunkt mht regissører, men det så veeeldi dårli ut spør du meg Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Filmen har jo et godt utgangspunkt mht regissører, men det så veeeldi dårli ut spør du meg 7903151[/snapback] den så jo genial ut, litt som snakes on a plane, skal ikke tas så seriøst? Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Filmen har jo et godt utgangspunkt mht regissører, men det så veeeldi dårli ut spør du meg 7903151[/snapback] den så jo genial ut, litt som snakes on a plane, skal ikke tas så seriøst? 7903163[/snapback] Mulig det.. Ser man på feks Kill Bill, så er det jo noe eget ved Tarantino som fenger:) Kanskje man bør gi den en sjanse.....? Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tror dette er en film man må få med seg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fyfan for en herlig trailer. Jeg orker snart ikke vente lengre <3 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hvorfor står det (2)? Dette er da den eneste filmen om Grindhouse som er ute per i dag. COUNTDOWN TO THE NEW 'GRINDHOUSE' TRAILER Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Hvorfor står det (2)? Dette er da den eneste filmen om Grindhouse som er ute per i dag. COUNTDOWN TO THE NEW 'GRINDHOUSE' TRAILER 7906776[/snapback] Nja. Vi hadde en uoffisiell samling av klipp for en stund siden. Men dette er den eneste offisielle traileren ja. Den uoffisielle er depubliserte nå siden den er litt tvilsom, så da endret jeg navnet på denne nuh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Filmen har jo et godt utgangspunkt mht regissører, men det så veeeldi dårli ut spør du meg 7903151[/snapback] Det er litt av poenget med filmen. Den er cheesy og av laber teknisk kvalitet. Herlig As with the real grindhouse films, the directors intentionally added 'missing reels' in their movies. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg