VippeTass Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei, jeg har en tv med en scart inngang, og selvfølgelig signal inngang... Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få en utgang slik at jeg kan koble den tven til en prosjektor ? hvordan gjør jeg det ? det er ikke tv inngang på prosjektoren! Finnes det en liten box jeg kan stappe inn i ett hjørne eller noe ? Takk for hjelp =) Lenke til kommentar
friskies Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det finnes scart scart-adaptere der du kobler til composite og lyd, de har en bryter der du kan velge In/Out. Så hvis projektoren støtter composite så tror jeg det vil gå Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hadde det samme problemet før, jeg fikk tak i en billig video spiller, er ikke holdbart at tven skal stå på for å få bilde på prosjektøren. Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Du må ha projektor med video inngang.. Ellers virker det ikke.. Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 video inngang er jo der somoftest, ellers kunne jo en ikke brukt prosjektøren til noe fornufitg men tv tuner er der ikke, det er det han trenger Lenke til kommentar
VippeTass Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Stemmer det Behydro =) det er mange innganger på den.. men ikke tvtuner. vil helst ikke at jeg må ha tven på mens jeg skal se på prosjektoren.. men dette kan ordnes med en videospiller ? Takk Takk =) Lenke til kommentar
Nuhvok Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Eller en gammel analog satelitt mottaker. Disse kan jo ikke brukes til noe annet så de koster deretter, jeg har erfart at disse også gir bedre bilde. Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Eller så kan du kjøpe deg en dvd opptaker med harddisk, det gjorde jeg synes det ikke var så bra bilde på videospilleren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå