Brother Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei! Kansje et litt noobespørsmål , men jeg trenger seriøst hjelp. Jeg skal instalere ett pinnacle studio 9 (filmredigering) i en mappe og da mener jeg hele programmet skal inn i den mappen slik at det kan brukes på en annen maskin og være ferdiginstalert i mappen når man åpner den. Jeg får dette absolutt ikke til da det legger seg filer som er knyttet til programmet rundt på c disken selv om jeg velger at alt skal instalerer i den bestemte mappen. jeg har 3 disker på min stasjonere xp. E/D/C Men det er bare e og c som er tilfellet nå. Er det noen som har noen svar, sliter nå ass. går jo søren meg ikke. Får bare melding på den andre maskinen "fil mangler osv". Og jeg kan ikke innstalere fra den andre pcn så ikke spørr om det. Har ikke admin der men kan kjøre instalerte programmer og det er lov. (skolelaptop) Svar mottas med takk hilsen Bror. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det går nok ikke. Et slikt program krever filer som legges rundt om, f.eks i windowskatalogen og slikt noe. Så det blir nok dessverre veldig vanskelig. Om skolen din ikke ønsker du skal legge inn denne typen program, så skal du vel ikke det. Og om du trenger det i skolesammenheng får du vel lov til å legge inn vil jeg tro...? Lenke til kommentar
Brother Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Det går nok ikke. Et slikt program krever filer som legges rundt om, f.eks i windowskatalogen og slikt noe. Så det blir nok dessverre veldig vanskelig. Om skolen din ikke ønsker du skal legge inn denne typen program, så skal du vel ikke det. Og om du trenger det i skolesammenheng får du vel lov til å legge inn vil jeg tro...? 7903256[/snapback] jojo jeg får lov men det MÅ kunne kjører i brukermodus. De instalerer det med admin bare. Tullette opplegg. Lenke til kommentar
Brother Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Noen flere som har noen tips trenger de virkelig Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Noen flere som har noen tips trenger de virkelig 7920099[/snapback] Det er vell ikke være at de installerer det programmet du må ha? etterpå kan du logge på som bruker og DA skal programmet virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå