moril Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har kjøpt en dimension E520 pentium D 925 Dual core prosessor. Grafikk kortet er256MB ATI radeon X 1300 pro ..... Jeg får inn begge skjermene, den ene og hovedskjermen er sånn den har vært hele tiden. Den andre skjermen er det bare skrivebordsbildet jeg kan se, ikke et eneste ikon, slik at jeg kan ikke åpne noen filer eller mapper på denne skjermen. Hva skal jeg gjøre for å få inn den andre skjermen, slik at jeg f.eks kan ha mailmappa mi åpen på den pcen, eller ebay. Jeg blir veldig glad hvis noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Er vel bare A dra et vindu over p den andre skjermen, er hvertfall sAnn pA mitt oppsett Lenke til kommentar
Changis Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 det finnes ogsaa diverse program.. brukte selv et som het dualmon (eller noe i den duren) som ga deg forlenget startlinje, klonet startlinje og mulighet for aa trykke andre musknapp i taskbaren aa velge move to other display.. ellers gjoer du som dragonlord sier, aa bare drar vinduet manuelt over til den andre skjermen. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 catalyst sitt kontrollpanel skal gi deg muligheten til å klone skjermen. altså samme bilder på begge skjermene. nå har du vel skjerm #2 som en forlengelse av skjerm #1 Lenke til kommentar
Boye Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ikonene holdes som standard på primærskjermen din, samme gjelder oppgaveraden. Dette er normalt For plassering ang. vinduer må du alltid flytte vinduer manuelt til den andre skjermen. Hvis alt maksimeres må du kjøre vinduene ned i størrelse før du får lov til å flytte de. Etter at dette har blitt gjort et par ganger, vil vinduer automatisk flytte seg til høyre side av skjermen, men det avhenger veldig av om programmet husker sin siste plassering Lenke til kommentar
wiak Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 med ati can du strekke startlinjen over begge skjermene ^^ Lenke til kommentar
Boye Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Span/stretch mener du? Jepp, stemmer det Dette er normalt for alle kort som støtter det, og ikke noe unikt med akkurat ATi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå