Heineoen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Hei! Skal logge inn på Steam med konton min... Er en evighet siden jeg var innpåder sist. Får opp aktivering for HL2 og CSS Men så får jeg opp beskjeden "Dublicate Product Code" når jeg skriver inn den gjeldene cd nøkkelen min? Spillet ligger jo her foran meg i orginalboksen... Hva? Har jo aktivert dette spillet før, hvorfor spør dem meg igjen? takk!... Endret 8. februar 2007 av Heineoen Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Du kan jo ikke aktivere 2 ganger! Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Nei, så hvorfor spør den da? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nei, så hvorfor spør den da? 7910044[/snapback] Har du prøvd å reinnstallere/restarte steam? Er en kjent bug at du plutselig ikke har spillet lengre. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Har reinstallert steam ja... Nå logget jeg med inn med en annen bruker, også logget jeg tilbake på min og da slapp jeg aktivere!?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå