glosi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) De siste kveldene har jeg irritert meg over å få denne meldingen når jeg skal inn å lese på amobil eller akam sitt forum: "Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere" Er det faktisk slik at severen har for mange brukere om dagen? Er det en teknisk feil på serveren? Eller er det noen dumme "h4x0r t33ns" som bruker ddos for å ødelegge for alle oss andre? Endret 8. februar 2007 av glosi Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Utrolig irriterende dette.. har opplevd det flere kvelder nå.. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 "Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere" 7902953[/snapback] Enig med dere andre, dette irriterer! Og hva menes med FOR overbelastet? Er den overbelastet, så er den overbelastet. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, dette har jeg irritert med opp og ned over i flere dager. Kom senest opp i sted for 20min siden da jeg skulle entre siden her. Ellers har dette problemet herjet hyppig den siste tiden. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Synes diskusjon.no har en tendens til å være litt treig for tiden ... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) "Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere" https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=701981 Og hva menes med FOR overbelastet? Er den overbelastet, så er den overbelastet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...2entry7899912 Endret 8. februar 2007 av incanus Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Feilpostet og i tillegg finnes det en tråd om emnet. Husk å bruke Tilbakemeldinger om forumet - kategorien for slike henvendelser. Som dere leser i linken over så er det snart på plass nye servere så da vil nok ting gå tilbake til normalt igjen. I mellomtiden er det ikke annet å gjøre enn å beklage ulempene dette måtte medføre Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg