toth Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,...,994654,00.html :!: Hvem sier at dumme svensker bare er en myte? :!: Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hehehe, genialt. Slikt kan bare skje våre kjære naboer i Sverige Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Til og med etter at han hadde påpekt at drosjen ikke var innblandet i ulykken. Triste greier. Skulle vært morsomt å høre hvordan han forklarte dette til forsikringsselskapet, dog Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 "når jeg kom tilbake var taket borte" Lenke til kommentar
Paull Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Virket jo litt moro, men så kom jeg over en oppfølgerartikkel på samme sak: http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,...,995719,00.html og da var det på en måte greit nok. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ahh, det forklarer jo hele saken. Kanskje svenskene ikke er så verst likevel? De kan jo å lage biler i hvert fall Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Virket jo litt moro, men så kom jeg over en oppfølgerartikkel på samme sak: http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,...,995719,00.html og da var det på en måte greit nok. 7903200[/snapback] Jammen.. Var det bedre å sage av taket og løfte ham ut med kran eller no? De kunne vel åpnet døra og satt på ham en krage eller noe? Vet ikke med dere, men jeg hadde tittet meg rundt om det kom en motorsag inn i bilen jeg satt i.. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 For å svare på spørsmålet ditt svarer jeg ja det er mulig. -------- At det går ann. Poppe opp bilen på den måten, ser de ikke engang på bilen før de kjærer i den. Humor på høyt nivå fra våre svenske "naboer" (atter en gang). Hva blir det neste? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Vet ikke med dere, men jeg hadde tittet meg rundt om det kom en motorsag inn i bilen jeg satt i.. 7904172[/snapback] Hjelpemannskapene sa garantert fra på forhånd før de begynte med kappingen. Det er langt lettere å sette på personer krage, og få de trygt ut av bilen når det ikke er tak der. Et menneskeliv er langt mer verdt enn en skarve Mercedes. Moralen er vel: Kjøp cabriolet om du skal være god samaritan Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Er et menneskeliv mere verdt en mange fordi folk heretter ikke vil hjelpe til i forbindelse med ulykker? Jeg ville i allefal tengt meg om flere ganger om jeg var klar over at det kunne medføre skade på eget kjøretøy og hjelpe til. Endret 10. februar 2007 av perpyro Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 "Burde jeg stoppe opp og hjelpe stakkaren som har kjørt av veien nå? Det er jo 15 minusgrader, han kan jo fryse i hjel stakkar. Ikke har han på seg jakke heller. Nei, faen heller, hjelpemannskapet kan jo komme å ødelegge bilen min, og det er absolutt ikke verdt det, selv om jeg får dekt reparasjon/ny bil ..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå