Po[wP]ow Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Noen som vet om det går ann å få tak i en kabel som gjør at jeg kan spille Xbox360 på en Pc skjerm? På Elkjøp så jeg en Xbox 360 VGA, HD, AV kabel, og jeg lurer på hva den brukes til. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Den kan brukes til å koble til en VGA port som er den gamle standarden for PC-skjermer. De fleste nyere har også det sammen med DVI. Skal du bruke den på en CRT-skjerm som har en støpt kabel må du ha en overgang alla: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308388 Vil tro det fungerer. Ellers så har de aller fleste nyere plasma og LCD-TV'ene også VGA-inngang. Edit: Du kunne jo ha lest beskrivelsen på varen da, evt stilt et bedre spørsmål. Men du fikk vel svar på det du lurte på? Opplev HD-spilling på flatskjermer eller VGA-monitorer. Sørger for optimale signaler for både lyd og bilde. Endret 8. februar 2007 av SEeKz0r Lenke til kommentar
Teldar Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Noen som vet om det går ann å få tak i en kabel som gjør at jeg kan spille Xbox360 på en Pc skjerm? På Elkjøp så jeg en Xbox 360 VGA, HD, AV kabel, og jeg lurer på hva den brukes til. Takker for alle svar. 7902878[/snapback] Jeg har en slik du kan få kjøpe! Send meg en PM! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg fikk min i posten idag fra Gamezone.. Nå må jeg bare få xboxen min, så er vi i box.. Ja, jeg vet det var ett elendig ordspill.. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) De sendte feil faktisk.. Fikk en component isteden.. den koster forsåvidt litt over 100kr mer.. men, ikke det jeg skulle ha... men, om noen vil kjøpe denne så er det bare å si ifra.. heh! Må nok være rask, siden kundeservice kan få kloa i den først.. Endret 10. februar 2007 av Sigurd_m Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Skal du bruke den på en CRT-skjerm som har en støpt kabel må du ha en overgang alla: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308388 7903067[/snapback] Det er med adapter i kabelpakken fra Microsoft, så for de av dere som kjøper MS-utgaven av VGA-HD-kabel til 360, så se bort i fra den komplett-linken. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Jo takk for alle svar, jeg skjønte egentlig fort når jeg så litt nærmere på bilde. Men i beskrivelsen står det: Opplev HD-spilling på flatskjermer eller VGA-monitorer. Hvor får man HD ytelse? Hva slags bilde kan jeg forvente å se på en vanlig LCD skjerm(8ms) til Pc? Endret 11. februar 2007 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Opplosningen stiller du paa selve konsollen.Mange,deriblant eg opplever at fargene er blassere med VGA kontra komponent kablene. Men med VGA kablene kan du til gjeldgjeld faa oppskalert DVD-filmer ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå