flyndrefjes Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Lagde konto på siden, selv om det høres for godt ut til å være sant. Foreløpig ser det ut til å funke helt fint. Ja, men i kveld, 29.04.2008 - kl. 23.30, virket serveren noe treg på mine sider. Jeg så det var varslet oppgradering av serveren, slik at lagringsplassen øktes med 50%. Kanskje det har noe med saken å gjøre. Bortsett fra det har det virket tilfredsstillende så langt. Lenke til kommentar
krize Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ja, de tjener nok pengene på kunder som vil ha mere plass osv osv... Signet opp jeg også, thx! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ja, var litt tregt i går kveld, men ikke plagsomt tregt. Ser veldig bra ut dette. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Sjekk her vis www.home.no er nede: http://downforeveryoneorjustme.com/ ligger også som STICKY ! Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ja, den er nede for meg, OG på siden eak2k posta. Nå jeg ikke trenger home.no, er den oppe og går normalt, når jeg virkelig trenger den, har den krepert igjen... Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Møkka har vært nede i over èn måned. Nå håper jeg nesten at de ikke får fikset ting slik at home forblir nede for evig tid. Så slipper vi dette. Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 nei har du sett, home virker igjen. Eller, hovedsia er oppe, men virker som min er blitt slettet... "404 Not Found Siden du prøvde å aksessere eksisterer ikke." ... ... Mange måneders med hard arbeid, spyøt ned i WoW.. eh jeg mener dass. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Haben sie nicht backup? Home.no-kontoen hadde jeg ikke noe særlig viktig liggende på, så god tur til den da. Lenke til kommentar
Zatek Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 nei har du sett, home virker igjen. Eller, hovedsia er oppe, men virker som min er blitt slettet... "404 Not Found Siden du prøvde å aksessere eksisterer ikke." ... ... Mange måneders med hard arbeid, spyøt ned i WoW.. eh jeg mener dass. trokke det nei. Min 404'd også. Og alle andre som jeg vet om. Jeg tviler på at de er sletta, men hvis de er det hva kan vi gjøre? Vi betalte ingenting, og de lovte ikke at alt du laster opp blir der så.... Nei det blir nok ingen saksøkning, akkuratt. Lenke til kommentar
dfendr Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Home.no er oppe igjen pr. inatt. Kjappere enn noen gang også (kanskje fordi folk tror den er nede ennå) Fikk lastet ned mailene mine også. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Jeg har home konto i Outlook, og det som er synd er at alle mailene jeg fikk tilsendt mens home.no var nede, vil jeg aldri noensinne få. Endret 25. mai 2008 av 2die4 Lenke til kommentar
topa Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sidene mine virker forsåvidt nå, men jeg klarer ikke å logge på ftp serveren deres. Så jeg får jo ikke endret noe. Er det likt for dere andre også, eller er det bare jeg som gjør noe feil? Lenke til kommentar
oyvindoyvind Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Kommer helle ikke inn på ftp.home.no Home.no har bevist lenge nok nå at de ikke duger. Anbefaler alle å flytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå