Gå til innhold

Er Home.no nede?

Jolo

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva som skjer med de mailene som er sendt meg, men som ikke kan leveres pga home?

8048350[/snapback]

Hvis de ikke er kommet seg til home, så ligger de retry queue en viss periode hos utgående mailserver. Når mailen blir fjernet fra queuen blir det sendt mail til avsender om at mailen de prøvde å sende til deg ikke kunne bli levert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flyttet nettopp og "låner" nå et trådløst nett, trodde kanskje home.no var sperra. Men det er skikkelig krise viss home.no går ned, jeg har nok vært dum, men mange nyheter og online spill er registrert på den mailen og jeg mister rett og slett for mye viss home.no forsvinner :(

Ikke første gang dette skjer heller, har hatt andre e-poster som plutselig ikke virker lenger, og jeg mister utrolig masse viktige ting.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Home.no er oppe og nede i ett sett. Virker som de ikke har kontroll over serveren. Kansje den har gått berserk :p Får håpe de får fiksa opp i rotet selv om jeg har konvertert til hotserv.dk

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Fikk lyst til å ta personelig kontakt...

NORID Handle...............: HN18O-NORID

Organization Name..........: Homepage Norway

Organization Number........: 980534871

Post Address...............: c/o Ståle Schumacher Ytteborg

Post Address...............: Hansemyrveien 27

Postal Code................: NO-0880

Postal Area................: Oslo

Country....................: Norway

Phone Number...............: +47 900 86 393

Fax Number.................:

Email Address..............: [email protected]

Lenke til kommentar

Snakket nettopp med han som driver home.no. Hardware'n hans hadde gått i stykker, så han jobba med å få det opp igjen å kjøre. Han kunne ikke love noe, men håpte på at servern skulle være oppe igjen om en ukes tid.

Så da er det bare å krysse fingrene.

Lenke til kommentar

Noe nytt fra han som driver home? Jeg trenger virkelig en gratis server å laste opp hjemmesiden min på nå. Hotserv.dk funker jo heller ikke for øyeblikket. Noen som vet om liknende servere som er gratis og like bra som home og hotserv?

Lenke til kommentar

Hvordan lager man hjemmeside på home.no?

Det er vel ikke sånn piczo-lignende prinsipp?? (skyt meg ikke om jeg tar feil! Jeg har virkelig ikke peiling på hjemmeside-laging)

Eller fikser domenet for den saks skyld?

Det det bare å gå inn på www.home.no (når den er oppe) og regge seg?

Lenke til kommentar
Hvordan lager man hjemmeside på home.no?

Det er vel ikke sånn piczo-lignende prinsipp?? (skyt meg ikke om jeg tar feil! Jeg har virkelig ikke peiling på hjemmeside-laging)

Eller fikser domenet for den saks skyld?

Det det bare å gå inn på www.home.no (når den er oppe) og regge seg?

Tror ikke det er noe Piczo-lignende grensesnitt på home, nei. Men det legges automatisk kode på hjemmesidene dine slik at du får med litt «ekstrautstyr» i form av reklame. Dessuten er home.no så ustabil at du burde se deg om etter en annen server.

Se f.eks. på http://www.zymic.com/ som har 6GB lagringsplass / 50GB båndvidde. Gratis domene og bruk. Og reklamefri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...