tZar Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Noen som vet hva som skjer med de mailene som er sendt meg, men som ikke kan leveres pga home? 8048350[/snapback] Hvis de ikke er kommet seg til home, så ligger de retry queue en viss periode hos utgående mailserver. Når mailen blir fjernet fra queuen blir det sendt mail til avsender om at mailen de prøvde å sende til deg ikke kunne bli levert Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Flyttet nettopp og "låner" nå et trådløst nett, trodde kanskje home.no var sperra. Men det er skikkelig krise viss home.no går ned, jeg har nok vært dum, men mange nyheter og online spill er registrert på den mailen og jeg mister rett og slett for mye viss home.no forsvinner Ikke første gang dette skjer heller, har hatt andre e-poster som plutselig ikke virker lenger, og jeg mister utrolig masse viktige ting. Endret 3. mars 2007 av Crispin Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 kan du ike bare da skifte inpå selveste gamet? "change e-mail" Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ser ut til å virke igjen, i alle fall her. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Har ikke fått ned mail i outlook fra home.no siden 23\2 Endret 3. mars 2007 av Crispin Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Home.no er oppe og nede i ett sett. Virker som de ikke har kontroll over serveren. Kansje den har gått berserk Får håpe de får fiksa opp i rotet selv om jeg har konvertert til hotserv.dk Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Er Home.no nede igjen?! http://downforeveryoneorjustme.com/home.no Endret 13. april 2008 av fiberkanin Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har vært nede lenge for meg nå, både fra nettleser og ftp. Noen som vet hva som skjer? Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Fikk lyst til å ta personelig kontakt... NORID Handle...............: HN18O-NORID Organization Name..........: Homepage Norway Organization Number........: 980534871 Post Address...............: c/o Ståle Schumacher Ytteborg Post Address...............: Hansemyrveien 27 Postal Code................: NO-0880 Postal Area................: Oslo Country....................: Norway Phone Number...............: +47 900 86 393 Fax Number.................: Email Address..............: [email protected] Lenke til kommentar
Bork Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Snakket nettopp med han som driver home.no. Hardware'n hans hadde gått i stykker, så han jobba med å få det opp igjen å kjøre. Han kunne ikke love noe, men håpte på at servern skulle være oppe igjen om en ukes tid. Så da er det bare å krysse fingrene. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Noe nytt fra han som driver home? Jeg trenger virkelig en gratis server å laste opp hjemmesiden min på nå. Hotserv.dk funker jo heller ikke for øyeblikket. Noen som vet om liknende servere som er gratis og like bra som home og hotserv? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Noe nytt fra han som driver home? Jeg trenger virkelig en gratis server å laste opp hjemmesiden min på nå. Hotserv.dk funker jo heller ikke for øyeblikket. Noen som vet om liknende servere som er gratis og like bra som home og hotserv? vet ikke om det forsatt har reklame øverst, men det er gratis webserver: http://members.freewebs.com/ Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Home.no er tilbake igjen! Og nettsiden min er oppe og går... MEN jeg kommer ikke inn via ftp! Hvordan redigerer jeg nettsiden uten ftp? Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Home er ikke oppe igjen. Fremdeles ikke mulig å åpne www.home.no. Jeg får fremdeles ikke mail. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Var oppe noen dager, nede igjen nå. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvordan lager man hjemmeside på home.no? Det er vel ikke sånn piczo-lignende prinsipp?? (skyt meg ikke om jeg tar feil! Jeg har virkelig ikke peiling på hjemmeside-laging) Eller fikser domenet for den saks skyld? Det det bare å gå inn på www.home.no (når den er oppe) og regge seg? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hvordan lager man hjemmeside på home.no?Det er vel ikke sånn piczo-lignende prinsipp?? (skyt meg ikke om jeg tar feil! Jeg har virkelig ikke peiling på hjemmeside-laging) Eller fikser domenet for den saks skyld? Det det bare å gå inn på www.home.no (når den er oppe) og regge seg? Tror ikke det er noe Piczo-lignende grensesnitt på home, nei. Men det legges automatisk kode på hjemmesidene dine slik at du får med litt «ekstrautstyr» i form av reklame. Dessuten er home.no så ustabil at du burde se deg om etter en annen server. Se f.eks. på http://www.zymic.com/ som har 6GB lagringsplass / 50GB båndvidde. Gratis domene og bruk. Og reklamefri. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er da ikke reklame på home.no? Se f.eks. på http://www.zymic.com/ som har 6GB lagringsplass / 50GB båndvidde. Gratis domene og bruk. Og reklamefri. Whats the catch? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er da ikke reklame på home.no? Se f.eks. på http://www.zymic.com/ som har 6GB lagringsplass / 50GB båndvidde. Gratis domene og bruk. Og reklamefri. Whats the catch? Sorry, blandet home med start.no i farten! The cache med zymic? Har ikke funnet ut hva det skulle være... ennå. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Lagde konto på siden, selv om det høres for godt ut til å være sant. Foreløpig ser det ut til å funke helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå