m0zzdart Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Finnes det et program jeg kan bruke for å se hvor varm delene inni pc'n min er? slik at jeg kan se hvor mange grader for exempel psu'en cpu'en skjermkortet. hovedkortet. osv osv. Endret 8. februar 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Finnes det et program jeg kan bruke for å se hvor varm delene inni pc'n min er? slik at jeg kan se hvor mange grader for exempel psu'en cpu'en skjermkortet. hovedkortet. osv osv. 7902533[/snapback] hvis det er temp måler på dem, ikke alle har det Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 er bare dem som følger med driveren til skjermkortet. men det er jo bare for skjermkotet!? finnes det noe program? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 ja på skjermkortet er det dt. men hvordan har du planer om og måle en ting som ikke har noe og måle med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå