tommy007 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei, når meg og en annen sitter på det trådløse nettverket her hjemme.. får jeg på hastighet: 38kb/s og ikke 54kb/s. Selv om ingen av oss gjør noe. bare er tilkoblet.. Er det noen instillinger jeg kan ordne på`? Har D-Link DIR-635. Lenke til kommentar
mbergseth Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Justere opp trådløs sende styrke, visst du har mulighet til det på ruteren, ikkje så mange som har det. eller sette deg nærmare ruteren med maskina. grunnet du har sikkert litt dårlig forbindelse til å oppnå full hastighet, P.S. Den hastigheta du får oppgit når du kobler til, er berre teoretisk hastighet. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 hvilken router har du? hvilke anntenner? langt unna routern? hvilket bredbånd har du? Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Les litt lenger opp du.. Jeg er ikke langt unna.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvis begge bruker 11g (54Mbit) så kan du prøve å låse WLAN til 11g i routeren. En annen ting du kan prøve er å bytte kanal for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå