ssswopp Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 heisann.. skulle logge meg innpå blink istad, men fikk ikke logga meg inn siden jeg måtte skrive inn en kode som viste at jeg hadde samme mobilnr. men finner ikke ut hvor jeg skal skrive inn koden noen med blink-skills som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tja er jo fullt mulig å logge inn på blink uten å ha konto der, husker ikke 100% hva man gjør, men er bare å finne et bilde og lime inn i adressebaren og slette noe av teksten som står i adresselinja Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Verifisering av mobilnummer? Du får vell tilsendt en kode på SMS, som du må skrive inn på blink. Trykk på "verifiser mobilnummer" etter at du har logget inn og tast inn koden. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Verifisering av mobilnummer? Du får vell tilsendt en kode på SMS, som du må skrive inn på blink. Trykk på "verifiser mobilnummer" etter at du har logget inn og tast inn koden. 7902444[/snapback] hvor skal jeg taste inn koden? har fått tilsendt koden, men er jo ingen plasser jeg kan skrive den inn!? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Står der ikke "Verifiser ditt mobilnummer" elns. der vanligvis "Min side, Gjestebok" osv. står? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Bytt nettleser, kanskje feltet ikke lastes. Prøv i Opera/FF/IE, whatever som passer. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Fikk det til nå Var bare og trykke på at jeg skulle få koden en gang til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg